kazzoo Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Noen som vet hvordan jeg kan gjøre en gif fil om til en ico. Er egentlig cmd iconet jeg trenger, men har ikke lyktes å funnet det som en ico fil. Noen som vet om et program hvor jeg kan fikse det? Eller vet hvor jeg kan finne ikonfilen? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Du kan jo prøve AWicons Lite. Der kan du importere bilder og lagre dem som .ico. Det er det programmet jeg bruker på mine nettsiders ikoner. Du kan laste det ned her: http://www.awicons.com/download.html Du kan også tegne inn der også. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 "IcoFX - IcoFX is an award winning freeware icon editor. It is an all-in-one solution for icon creation, extraction and editing. It is designed to work with Windows XP and Windows Vista icons supporting transparency." Det er i hvert fall det de sier selv. Jeg har bare brukt det til å ekstrahere et icon fra en exe-fil (eller dll?) og lagre det som en separat ico-fil, og det fungerte fint, det. Lenke til kommentar
kazzoo Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 "IcoFX - IcoFX is an award winning freeware icon editor. It is an all-in-one solution for icon creation, extraction and editing. It is designed to work with Windows XP and Windows Vista icons supporting transparency." Det er i hvert fall det de sier selv. Jeg har bare brukt det til å ekstrahere et icon fra en exe-fil (eller dll?) og lagre det som en separat ico-fil, og det fungerte fint, det. 8452140[/snapback] Takk, det fungerte kjempe fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå