Mr.Karlsen Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Hei, Vet noen om et eller annet stativ som gjør at jeg kan feste et kamera til et bilpanser, rails, tak eller speil? Kan man bruke gorillapod på speil eller grill? Helst billigst mulig MVH Ole Karlsen Endret 23. april 2007 av 77Bandit Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Gerber Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Ser jo ut som Cullmann har litt forskjellige ting du kan bruke. Kvalitet osv kan jeg ikke si noe om for jeg har aldri prøvd Cullman selv. Om bilen skal bevege seg så ville jeg vært litt skeptisk til å bruke gorillapod. Med mindre du fester bena på en god måte så du er sikker på at det ikke løsner. Endret 28. april 2007 av Gerber Lenke til kommentar
salms Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Alt du trenger er et vanlig stativ, og teip.. Dette fungerte som F det for meg, men det er ikke alltid man har tilgang på steder å gjøre fast slikt heller. Fant en del interessante effekter på Cullman, men jeg tør ikke stole på en sugekopp heller når man skal ha bilen i fart liksom.. Eller..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå