FRODO24 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hei fikk et brev hjem fra forsikringsselskapet at jeg får erstatning på 10tusen Var noe med avbestilte billetter. WTF,har aldri avbestilt noe der da. Det står i brevet. ERSTATNINGSOPPGAVE Vi viser til tidligere kontakt i saken. (Har aldri tatt kontakt med dem om refundering av avbestilte billetter) sum sum Til utbetaling 10450kr. Beløpet sendes via utbetalingsanvisning,da kontonummer ikke er oppgitt. (betyr dette at jeg får utbetalingsgiro hjem? Fyfaen dette var helt sprøtt. Eneste jeg tok kontakt med dem var i forrige uke da jeg skulle si opp forsikringa for 2007-.Også får jeg reneste bonusen for å ha vært trofast kunde i 5 år.. hahahahaha gleder meg til å hente penga... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 om dette er ein saksbehandlingsfeil så kan du bli tilbakekrevd for denne summen, kanskje også med renter. Så det kan fort svi meir enn det smaker. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Du bør kontakte selskapet ja... Lenke til kommentar
FRODO24 Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Du bør kontakte selskapet ja... 8451844[/snapback] kontakte selskapet? og miste penga? ikke denne karen nei.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Du bør kontakte selskapet ja... 8451844[/snapback] kontakte selskapet? og miste penga? ikke denne karen nei.. 8451902[/snapback] Da vil du også måtte bære det økonomiske ansvaret dersom det oppdages, og eventuelle konsekvenser av det. Så det blir jo ditt valg da. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hvis dette er ditt moralnivå generelt håper jeg du bare bruker pengene med en gang. Det virker sansynlig at det blir oppdaget, siden den som egentlig skulle hatt dem kommer til å klage. Forsikringsselskapet kommer ikke til å gi seg på å få dem tilbake, og de kommer til å plage deg i årevis framover. Lenke til kommentar
FRODO24 Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Hvis dette er ditt moralnivå generelt håper jeg du bare bruker pengene med en gang. Det virker sansynlig at det blir oppdaget, siden den som egentlig skulle hatt dem kommer til å klage. Forsikringsselskapet kommer ikke til å gi seg på å få dem tilbake, og de kommer til å plage deg i årevis framover. 8453230[/snapback] min feil at dem gjør feil da? har ikke bedt om penga.Men jeg sier ikke nei til gratis penger.. 'Har du ikke lest om hun gamle dama som sendte halv million feil i nettbanken? Hun har ikke fått det tilbake.. Så trur ikke det blir noe pes her heller. Bare snakk om småbeløpet i forhold til hva dama mista... Skulle dem oppdage dette og mase veldig om penga. Da skal dem få det tilbake.. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hun har ikke fått dem tilbake fordi dusten som fikk dem hadde spilt dem bort. Han går også på trygd, og det var derfor lite penger å hente. Med mindre du har tenkt å gå på sosialen resten av livet blir det ikke det samme. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hun har ikke fått dem tilbake fordi dusten som fikk dem hadde spilt dem bort. Han går også på trygd, og det var derfor lite penger å hente. Med mindre du har tenkt å gå på sosialen resten av livet blir det ikke det samme. 8453581[/snapback] en annen ting var omstendighetene rundt bankens erstatningsansvar og hennes manglende kontroll. Men syns det er pussig at trådstarter er villig å risikere inkasso, svartelisting hos forsikringsselskapene osv. Og for det andre så ser jeg ikke likheten mellom dette og den saken. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Merkelig at noen akter å gjøre noe uærlig og i tillegg skryter av det offentlig. Toppetasjen sparsomt møblert... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Sist eg hadde en realitetssjekk så fantes det ikke gratis penger. Om noe så bør dette ses på som et svært risikofylt og dyrt lån, ikke annet. Forsikringsselskapet kommer til å kreve pengene tilbake og da er det du som får svi, ikke dem. Og det er ikke sikkert det er forsikringsselskapet som har gjort feil, men kanskje posten eller ett annet ledd. Det finnes ofte flere i dette landet med samme navn, eller tilnærmet likt navn, og da er det ditt ansvar å si i fra når du oppdager, og vet, at dette er feil. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Det finnes ofte flere i dette landet med samme navn, eller tilnærmet likt navn, og da er det ditt ansvar å si i fra når du oppdager, og vet, at dette er feil. frem til jeg satte bindestrek mellom etternavnene var det cirka 170 stykker som hadde samme navn som meg... Lenke til kommentar
FRODO24 Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Det finnes ofte flere i dette landet med samme navn, eller tilnærmet likt navn, og da er det ditt ansvar å si i fra når du oppdager, og vet, at dette er feil. frem til jeg satte bindestrek mellom etternavnene var det cirka 170 stykker som hadde samme navn som meg... 8453863[/snapback] Vel var jo riktig navn og adr da.. ansvar og ansvar gidder ikke stresse med å ringe dem hvertfall. Vis dem oppdager det og ber om penga. Så skal jeg betale tilbake. Men krysser fingra at dem ikke merker noe. så kanskje det blir gratis ferie på meg iår Lenke til kommentar
martbo Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg