Gå til innhold

Pleixglass typer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hørte pris hos den lokale glassmestern, han skulle ha 100kr +mva pr kvadrat. Litt dyrt ja :cry:

Synes det var MEGET BILLIG jeg, 124,- pr. m2 er jo ingenting. Skal du kun ha i en dør så går det kanskje 30*30 eller 40*40 cm og selv om du skulle måtte kjøpe hele m2 så er det uansett så rimelig at man kan ha litt å leke seg med.

Lenke til kommentar
Jeg har monteert Lexan i side døra på pcen og den er mye bedre mot riper enn plexi

Ka du betalte???

Jeg hørte pris hos den lokale glassmestern, han skulle ha 100kr +mva pr kvadrat. Litt dyrt ja :cry:

Hmm,... 100,- per m3 var litt billig spør du meg, her skulle han ha 800,-

Lenke til kommentar

Erhm... en liten ting... GLASS...

Altså, glass er jo praktisk talt umulig å få riper i med mindre du drar en nøkkel/mynt/etc. over med den hensikt å lage en ripe...

Riktignok er nok lexan mye kraftigere, meneh hvem kaster rundt på pc'en sin som en sprettball, hardwaren er jo sikkert ikke så glad i og bli kasta rundt på. Jeg har glass i mitt modete kabinett, har aldri hatt noe problem med det.

Vel, skal du f.eks. lage et helt kabinett i noe gjenomsiktig ville jeg heller kanskje brukt en eller annen form for plexi, men skal du bare ha et standard vindu i siden tror jeg glass er det greieste

Lenke til kommentar
Erhm... en liten ting... GLASS...

Altså, glass er jo praktisk talt umulig å få riper i med mindre du drar en nøkkel/mynt/etc. over med den hensikt å lage en ripe...

Riktignok er nok lexan mye kraftigere, meneh hvem kaster rundt på pc'en sin som en sprettball, hardwaren er jo sikkert ikke så glad i og bli kasta rundt på. Jeg har glass i mitt modete kabinett, har aldri hatt noe problem med det.

Vel, skal du f.eks. lage et helt kabinett i noe gjenomsiktig ville jeg heller kanskje brukt en eller annen form for plexi, men skal du bare ha et standard vindu i siden tror jeg glass er det greieste

Joa... men lexan roX

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...