b-real Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Hei! Husker en gang det var snakk om at det fantes plexiglass som var sterkere og fikk ikke så lett riper slik som vanlig plexiglass har en lei tendens til å gjøre. Noen som husker hva den typen heter? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Lexan Skuddsikker, men helt ripesikkert er det nok ikke. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Men de koster sikkert en formue? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 ja det koster vel mer en acryl ja Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 Lexan Skuddsikker, men helt ripesikkert er det nok ikke. Artig du...men tror det var det svaret jeg ville ha. Kanskje jeg skal spørre glassmesteren selv? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 du kan jo spørre reidar om det, han er glassmester på strømmen: [email protected] Da kan du spørre om priser også Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Jeg har monteert Lexan i side døra på pcen og den er mye bedre mot riper enn plexi Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Jeg har monteert Lexan i side døra på pcen og den er mye bedre mot riper enn plexi Ka du betalte??? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Jeg fikk det gratis fordi jeg kjenner en som hadde noe til overs etter bilen sin. jeg trur det er ganske dyrt... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Jeg fikk det gratis fordi jeg kjenner en som hadde noe til overs etter bilen sin. jeg trur det er ganske dyrt... r han ei popp stjerne?? skudsikrre bil vindu! Hmmm... =) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 nei, han kjører dragrace og da er det om å gjøre å kansje ha en lett bil og da kjøpte han lexan. popstjerne Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 nei, han kjører dragrace og da er det om å gjøre å kansje ha en lett bil og da kjøpte han lexan. popstjerne tengte bare han måtte være berrømt eller nokka for å ha skuddsikre vinduer! :-D Lenke til kommentar
*T* Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg har monteert Lexan i side døra på pcen og den er mye bedre mot riper enn plexi Ka du betalte??? Jeg hørte pris hos den lokale glassmestern, han skulle ha 100kr +mva pr kvadrat. Litt dyrt ja Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg hørte pris hos den lokale glassmestern, han skulle ha 100kr +mva pr kvadrat. Litt dyrt ja Synes det var MEGET BILLIG jeg, 124,- pr. m2 er jo ingenting. Skal du kun ha i en dør så går det kanskje 30*30 eller 40*40 cm og selv om du skulle måtte kjøpe hele m2 så er det uansett så rimelig at man kan ha litt å leke seg med. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg har monteert Lexan i side døra på pcen og den er mye bedre mot riper enn plexi Ka du betalte??? Jeg hørte pris hos den lokale glassmestern, han skulle ha 100kr +mva pr kvadrat. Litt dyrt ja Hmm,... 100,- per m3 var litt billig spør du meg, her skulle han ha 800,- Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Erhm... en liten ting... GLASS... Altså, glass er jo praktisk talt umulig å få riper i med mindre du drar en nøkkel/mynt/etc. over med den hensikt å lage en ripe... Riktignok er nok lexan mye kraftigere, meneh hvem kaster rundt på pc'en sin som en sprettball, hardwaren er jo sikkert ikke så glad i og bli kasta rundt på. Jeg har glass i mitt modete kabinett, har aldri hatt noe problem med det. Vel, skal du f.eks. lage et helt kabinett i noe gjenomsiktig ville jeg heller kanskje brukt en eller annen form for plexi, men skal du bare ha et standard vindu i siden tror jeg glass er det greieste Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Erhm... en liten ting... GLASS... Altså, glass er jo praktisk talt umulig å få riper i med mindre du drar en nøkkel/mynt/etc. over med den hensikt å lage en ripe... Riktignok er nok lexan mye kraftigere, meneh hvem kaster rundt på pc'en sin som en sprettball, hardwaren er jo sikkert ikke så glad i og bli kasta rundt på. Jeg har glass i mitt modete kabinett, har aldri hatt noe problem med det. Vel, skal du f.eks. lage et helt kabinett i noe gjenomsiktig ville jeg heller kanskje brukt en eller annen form for plexi, men skal du bare ha et standard vindu i siden tror jeg glass er det greieste Joa... men lexan roX Lenke til kommentar
*T* Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 :oops: Bomma litt på tastene :oops: Skulle være 1000Kr+mva Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Som Obi-wan sa, glass er veldig bra! Største ulempen er vel vekten. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 :oops: Bomma litt på tastene :oops: Skulle være 1000Kr+mva Høres bedre ut jaa! :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå