Pysj Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Amerikanske Blackberry-brukere vil ikke tilgi RIM for at de ikke kunne sjekke e-posten på 12 timer. Les mer Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 ja det var nok full krise i USA i sist uke kan jeg tenke meg når de ikke kunne motta eller sende epost med blackberry'ene sine.. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 så det var totalt umulig for dem å sette opp systemet til å falle tilbake på 10min eller mindre sjekkrunder pr pop eller imap om push delen falt ut? og det blir jo ikke bedre at heller den å ha hver sin push "server" så går tydligvis all trafikk gjennom RIM sine systemer. hmm, lurer på hvor mye statshemmeligheter og annet RIM sitter på. er det ikke ett kanadisk firma? Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Det er jo ganske sykt at de krever erstatning for at det er borte i noen timer. Men jeg skjønner at noen er helt avhengeige av at dette er oppe hele døgnet. Dessuten finnes det mye annet kjekt å gjøre enn å bare skrive e-post og bruke mobilen hele dagen. Endret 23. april 2007 av kornelen Lenke til kommentar
HKS Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 ja det var nok full krise i USA i sist uke kan jeg tenke meg når de ikke kunne motta eller sende epost med blackberry'ene sine.. 8451858[/snapback] Ingen her som husker sist gang NetCom slet med SMS-meldinger? Da var det samme ramaskrik her også. Masse sinte brukere som truet med å å bytte til Telenor og andre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg