Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dendrofil Er det anderledes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det er seriøst kan ikkje eg svare på, men me lar trådstarter få ein sjanse. Tulleinnlegg som ikkje har noko å fare med blir sletta utan advarsel. Reaksjoner på moderering tas på PM.

Det er nok ikkje den vanlegaste legningen, men ein skal ha respekt for alle. Eg vil anbefale deg å søke litt på nettet om andre som opplever det samme.

Lenke til kommentar

Ok, kan fortelle litt mer da... er en gutt på 21 år har dame og trives med det.. men begynner å lure på hva som er galt med meg (eler om det er no galt med meg i det hele tatt).... vil ha med dama mi i skogen.

Lurer på om det er non andre her som liker trær...!? og hvordan dere tenker om dette..

Lenke til kommentar
Skal jeg da slakte deg fordi du indirekte sier han ikke kan tenke og skrive samtidig?  ;)

8451383[/snapback]

Please do. :wee:

Men for å være litt on topic:

Dendrofili skader ingen. Det er kanskje ikke spesielt vanlig å bli seksuelt opphisset av trær, men du er ikke unormal av den grunn. Ser ikke hvorfor du skal gjøre noe med det, når det ikke går ut over noen.

Lenke til kommentar

Dette er vel ganske unormalt om jeg for lov å si det.

Trur ikke legen kan hjelpe deg. Men liker du skogen så prøv få dama med der. Ta ho med på en romantisk tur, piknikk elns. Helst uten å si at du er dendrofil da det kanskje kan skremme ho.

Lenke til kommentar
Ok, kan fortelle litt mer da... er en gutt på 21 år har dame og trives med det.. men begynner å lure på hva som er galt med meg (eler om det er no galt med meg i det hele tatt).... vil ha med dama mi i skogen.

Lurer på om det er non andre her som liker trær...!? og hvordan dere tenker om dette..

8451258[/snapback]

Er du sikker på at det ikke er tanken med å ha sex ute i skogen som er pirrende, og ikke selve trærene?

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke se på dendrofili som annerledes. En legning er noe man blir født med, og man velger ikke den selv. Hvem er det som velger å være pedofil/nekrofil?

Uansett så er jeg enig med Zeph i at du kan søke rundt på nettet og se hvordan andre opplever det. Kanskje dere også kan dele erfaringer med hverandre?

(Forresten, jeg trodde dendrofili var at man ville ha sex med trær, og ikke i et område der de befinner seg? Nå skal ikke jeg påstå noe, men kanskje du er nysgjerrig på hvordan det er å ha sex utendørs og ha en mulighet til å bli "tatt med buksa nede"? )

Edit: Annerledes i den forstand at man blir sett på som rar/gal.

Wiki-artikkel

Endret av Minus
Lenke til kommentar

Er nok ikke den vanligste fetishen, men so what? Så lenge den ikke er til skade for noen (som pedofili osv) så gjør det vel ikke noe. Med mindre du har tenkt til å borre hull i trær og sånn da, for at du skal få en liten hyrdestund for deg selv helt innerst i skogen.

Det er fetisher der ute som er "rarere" enn dendrofili. :)

Lenke til kommentar

jeg vil opfordre folk til å skjerpe seg litt når de svarer på denne tråden fra nå av. selv om folk kanskje har en legning som ikke er "mainstream" trenger de ikke bli stemplet som noen udyr. Denne legningen er relativt uskyldig så jeg vil oppfordre folk til å unnlate å skrive ting som diskriminerer trådstarter på noen måte.

usakelige poster vil fra nå av bli slettet for eiers regning og risiko. ;)

Lenke til kommentar
Er vel ikke mer useriøst enn mye annet her...?

Veldig sykt uansett ja... Søk hjelp.

8451208[/snapback]

HVem sier at din mening er den riktige? At det er sykt?

8451241[/snapback]

Er du tiltrekt av trær er jo det ganske sykt da synest du ikke? ..

Har aldri hørt ordet Dendrofil å trudde du bare tulla istarten, men hvem vet xD

Ja, det er anderledes som du lurte på ja

8451263[/snapback]

Fins jo noe som heter å væe sidedromofil.

Da er du tiltrukket av tog..

Lenke til kommentar

Uvanlig? Ja. Unormalt? Nei. Unaturlig? Det er så naturlig som alt annet, om ikke mer. (Tok 'an? Trær er naturlige og... *kremt*)

Alle har fetisher, noen er rarere enn andres. Jeg har ingenting i mot fetisher. Nå kommer det en som vil snakke om dette bak et anonymt vindu, men da er det massevis som har noe imot denne fetishen. Morsomt.

Prøv å finne noen sider med likesinnede, kanskje spør klara-klok om du ikke finner dem. Og ja, selv om det er en kanskje sjelden fetish, så finnes det likesinnede.

Lenke til kommentar

8451258[/snapback]

Er du sikker på at det ikke er tanken med å ha sex ute i skogen som er pirrende, og ikke selve trærene?

8451903[/snapback]

Det samme tenkte jeg. Isåfall slenger jeg meg bak den. Kanskje jeg er 1/9 dendrofil? :-O

Lenke til kommentar

Du kan se på dendrofili som en positiv ting. Trær er like levende som oss, men dendrofile fanger opp signaler trærne gir fra seg. Med andre ord, du har en slags tilknytning til trær, du har kontakt med dens ånd. Og det er en kjent sak at mennesker og natur kan kommunisere (til og med på et seksuelt nivå), men som desverre nå til dags er få som kan praktisere..

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
bare en syk teori jeg fant opp nå :-p
Endret av empatiy
Lenke til kommentar

Det var utrolig så mye synsing på et relativt tynt grunnlag av informasjon fra trådstarter. Hvis fyren tenner på å ha sex i skogen, så er det vel ekshibisjonisme som er tingen hans, men hvis det er sex med et tre så er det vel dendrofili, eller var det når man tenner på et tre at man er dendrofil... Hmm... I såfall har jeg vært dendrofil i hele vinter hver gang jeg har fyrt i peisen...

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke se på dendrofili som annerledes. En legning er noe man blir født med, og man velger ikke den selv. Hvem er det som velger å være pedofil/nekrofil?

Kan du komme med noen kilder til at man blir født f.eks pedofil, homofil osv..?

Det er ikke bevist at man blir født i en legning! dessverre har jeg ingen kilder fra nettet, snakket med en som har lest om emne..

Lenke til kommentar

Jeg hopper galant (med en liten snurr) over all flamingen og de useriøse postene.

Jeg slo opp dendrofili, og fant ut hva det innebærte. Jeg ser ikke noe galt i slik seksuell aktivitet, ettersom den ikke kan være skadelig for andre enn den dendrofile selv (med tanke på sykdommer og skader). Det er en interessant fetish, og jeg mener at du burde konfrontere din kjæreste med dette.

Hvem vet, kanskje hun har lyst til å prøve?

Ikke bry deg om dem som synes det er sykt, det er ikke noe galt i det du føler :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...