Asaf_p Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hei. Mine musikkmapper vises kun som ikoner (på vis miniatyrbilder). Tidligere viste disse som både ikon og mappenavn. Hva har jeg gjort her? Jeg må ta f.eks vis side ved side for å se navnet på mappen Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Heisann, har du et screenshot av dette? Syntes det høres merkelig ut. Ville sjekket på "Verktøy > Mappealternativer > Vis" Lenke til kommentar
Asaf_p Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Har desverre ikke screenshot ettersom det er en på jobben som har dette problemet. Men jeg kan opplyse om at han har xp mediacenter, hvis det har noe å si. Har prøvd med vis, og forandre fra musikkfiler til vanlig dokumentvisning. Men ingenting virker. Hvis jeg lager ny mappe, viser heller ikke navnet her. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg syntes det er merkelig. Du har ikke navn uansett visning eller? Lenke til kommentar
Asaf_p Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Jo, navn vises på alle, untatt vis -> miniatyrbilder Endret 25. april 2007 av Asaf_p Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Veldig merkelig.. jeg skal si ifra om jeg finner ut av dette. Lenke til kommentar
Asaf_p Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Det er flott. Skal forsøke å ta en skjermdump hvis kollegaen har med privat pcen til jobben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå