Gå til innhold

Hvor ofte oppgraderes MB/MBP?

qdos

Anbefalte innlegg

Har lyst til å skaffe meg en bærbar Mac, og akkurat nå ligger det an til en MBP på grunn av skjermkortet på MB. Men hvis det kommer en kraftigere skjermkort-løsning på MB om ikke alt for lenge kan denne være like akutell pga prisen.

Hvor ofte blir MB/MBP oppgradert mht nyere komponenter? Har de nettopp blitt oppgradert, eller er det like rundt hjørnet? Oppgraderes MB og MBP noenlunde samtidig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lyst til å skaffe meg en bærbar Mac, og akkurat nå ligger det an til en MBP på grunn av skjermkortet på MB. Men hvis det kommer en kraftigere skjermkort-løsning på MB om ikke alt for lenge kan denne være like akutell pga prisen.

Hvor ofte blir MB/MBP oppgradert mht nyere komponenter? Har de nettopp blitt oppgradert, eller er det like rundt hjørnet? Oppgraderes MB og MBP noenlunde samtidig?

8451126[/snapback]

hei,,sjekk denne linken du :D :http://buyersguide.macrumors.com/

Lenke til kommentar

Apple er vel svært så konservative når det gjelder modellene sine så ikke forvent at MacBook får MacBook Pro-egenskaper. Det skal tross alt være et segmentskille og ikke minst prisskille mellom disse to modellene.

MacBook vil alltid forbli den rimlige "allemannseie" varianten.

Dessuten synes jeg Apple overpriser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...