Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Underlivskløe på gutt15år

Gjest UnderlivskløeG.15

Anbefalte innlegg

Gjest UnderlivskløeG.15

God dag.

Jeg skriver med gjestfunksjonen da jeg poster litt i OT delen av forumet og vil være anonym.

Jeg har mange ganger sterk kløe i underlivet, er 15år og har hatt 2 faste forhold. Jeg har aldri brukt kondom.

Enkelte ganger kan det "stikke" litt å jeg må være nødt til å klø litt..

Da jeg ikke har brukt noe beskyttelse mens jeg har hatt samleie så er jeg litt redd for kjønnsykdom, kan det være at jeg har det ?

Tusen takk for svar, hilsen gutt15

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har gjort det før , men nå ser det litt sånn regnskog aktig ut på en måte..

Tenker det blir testing, jeg må bare manne meg opp.

Lenke til kommentar

jeg kjenner til det der med kløe. jeg har hatt et område på innsiden av forhuden som var litt rødt og irritert, og det kunne klø noe så hinsides til tider.

Leste litt rundt på nettet og fant ut at det trolig mtåte være sopp, så jeg gikk på apoteket og kjøpte meg ei tube med Canesten salve, og smørte på innsiden av forhuden med jevne mellomrom som anbefalt på tuba.

Kløen forsvant umiddelbart etter påføring av salve. Smurte meg ca 3 ganger daglig + hvis det begynte å klø.

Er ikke farlig å bruke Canesten selv om du ikke er sikekr står det. Etter ca en uke er det røde området blitt normalt igjen og kløen borte. :) (har hatt sex to ganger under "behandlingen" så det kan ha forsinka effekten litt kanskje)

Lenke til kommentar

Jeg har barbert meg tidligere, men nå har jeg ikke sexpartnere og har vokst ut fult med hår igjen.

Område som det klør er enkelte gangene på pungen og undersiden av stang,penis.

Vet ikke hva det er jeg asså, skal se hvor jeg kan teste meg for diverse kjønnsykdommer også kjøpe Canasten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...