hans A Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Blir å kjøpe nytt hovedkort nå. (Til under 1k) Så valget står vel mellom ABIT KN9 SLI og Asus M2N-SLI Deluxe fra komplett, kombinert med ukens ram tilbud Corsair TWIN2X 6400. Noen som har erfaring med disse? Leste at ASUS har problem med Corsair rammen! Endret 23. april 2007 av hans A Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hei, Jeg har ikke opplevd at Asus har hatt problemer med Corsair sine minnebrikker. Hvor leste du dette? Jeg personlig ville gått for Asus fremfor ABIT. Jeg er veldig glad i Asus sine hovedkort mtp mitt bruk. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Hei, Jeg har ikke opplevd at Asus har hatt problemer med Corsair sine minnebrikker. Hvor leste du dette? Jeg personlig ville gått for Asus fremfor ABIT. Jeg er veldig glad i Asus sine hovedkort mtp mitt bruk. 8450633[/snapback] Se på ASUS linken min. Bruker erfaringer! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg ser det nå. Men denne typen minne du ønsker å kjøre på hovedkortet har en høyere frekvens enn hva personen med kommentaren har. Du kan alltids prøve, og heller bytte om det ikke fungerer. Ta kontakt med komplett først, så du er sikker på at du får byttet om du velger å kjøpe Asus-kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå