Duqe Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Fikk tilsendt en silver artic 5 som gikk ut på dato med 1 år, men tuben har aldri vært åpnet før, kan jeg få noe problemer med cpuen i ettertid`? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Det kan være at den har holdt seg, noe usikkert. Jeg ville nok uansett reist innom en forhandler og kjøpt meg en liten tube, de koster svært lite. På den måten er du helt sikker. Lenke til kommentar
friskies Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Tror det er best at du kjøper en ny, du kan bli dårlig i magen av å spise noe som har utgått for et år siden. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Spise? Hvem nevnte noe om å spise den? Men for all del.. you go girl Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Artic Silver til 80 kroner:P Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) klin det på.... trur ikkje det har så masse å sei... Du kan jo presse ut noke på eit ark og sjekke konsistensen på den... om den har tørka inn eller.no Endret 28. april 2007 av Cornel Lenke til kommentar
Martin_03 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Det eneste farlige kan være at slike pastaer kan være en helserisiko om du behadler de uforsiktig, derfor foretrekker jeg slike kjøleribber der det er alt er varmeledende materiale satt på. Jeg har brukt sånn pasta som er fra før 6 år tilbake, og konsistensen ser ikke ut som den forandrer seg med tiden. Endret 28. april 2007 av Martin_03 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Trur ikkje det betyr stort, er sikkert berre eit triks frå produsenten for å selge meir. Om kvaliteten kan bli litt forringa veit eg ikkje, men kan aldri tenke meg at det er alvorlege konsekvensar. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Det værste som kan skje er at pastaen har begynnt å separere. Det skjer om den ligger veldig lenge i ro. Det kan minske varmelederegenskapene noe, men noe katastrofalt sammenbrudd får du ikke på systemet selv om det skulle være tilfellet =P -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå