andnet Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Har 2 laptop`er, 1 med XP, og 1 med Vista. Formaterte Vista`en i går i forsøk på å installere XP, men det viste seg at winXP cd var delvis ulesbar. Mener jeg har sett noen som har vert borti å "lage" en winXP installasjon ut av windowsmappen på harddisken (med installert XP naturligvis) Jeg har en ubrukt xp retail key klar, så skal ikke vere noen komplikasjoner der. Ble ganske rotete her nå.. Men om noen klarer å tolke dette, og har et greit svar, så setter jeg stor pris på det. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Tror det skal funke at du velger å boote fra nettverket i BIOS, men er ikke helt sikker på hvordan man setter det opp Lenke til kommentar
andnet Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Gjennom nettverk - bios høres litt for skummelt ut for meg, nei.. får frysninger. Tror jeg prøver å laste ned winxp ISO og mounte/brenne på nytt. Har lagt tilbake Vista på en egen partisjon, så får se om det er noen muligheter der... Har ikke den raskeste oppkoblingen akkurat, så visst noen har link til en _liten_ winXP install, med kun det mest nødvendige... Endret 23. april 2007 av andnet Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Gjennom nettverk - bios høres litt for skummelt ut for meg, nei.. får frysninger. Tror jeg prøver å laste ned winxp ISO og mounte/brenne på nytt. Har lagt tilbake Vista på en egen partisjon, så får se om det er noen muligheter der... Har ikke den raskeste oppkoblingen akkurat, så visst noen har link til en _liten_ winXP install, med kun det mest nødvendige... 8450777[/snapback] Bare så du vet det, så kommer vi ikke til å linke til noen pirat-XP'er her.. Hvis du har kjøpt en XP CD, ville jeg kontaktet Microsoft jeg Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Har ikke den raskeste oppkoblingen akkurat, så visst noen har link til en _liten_ winXP install, med kun det mest nødvendige... 8450777[/snapback] Bare så du vet det, så kommer vi ikke til å linke til noen pirat-XP'er her.. Hvis du har kjøpt en XP CD, ville jeg kontaktet Microsoft jeg 8453388[/snapback] Tror da ikke det er forbudt å laste ned XP-installasjons-CD hvis du bruker din egen lisenskode. Så lenge du har kjøpt lisensen lovlig, spiller det ingen rolle hvor du skaffer installasjonsfiene fra. Edit: Men har aldri hørt om noen liten XP-install, så du får nok være tålmodig og vente med den båndbredden du har. Endret 23. april 2007 av I.A.G. Lenke til kommentar
andnet Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Hehe greit nok. Ser for meg masse svetting og venting med å kontakte/få tilsendt cd fra microsoft Nei 50kb/s "ftw" Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hehe greit nok. Ser for meg masse svetting og venting med å kontakte/få tilsendt cd fra microsoft Nei 50kb/s "ftw" 8466949[/snapback] Tar ikke så lang tid da. Hvis du får den stabilt på den hastigheten Beklager at jeg tok feil i posten over. Jeg trodde ikke dette var lov i forumet Men, så lenge ikke noen linket til noe, antar jeg ikke det er noe i veien.. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Beklager at jeg tok feil i posten over.Jeg trodde ikke dette var lov i forumet Men, så lenge ikke noen linket til noe, antar jeg ikke det er noe i veien.. 8470419[/snapback] Det er riktig at det ikke er lov å linke til ulovlig materiale, og heller ikke snakke om/oppmuntre til det. Jeg ville bare påpeke at det ikke er snakk om ulovlig materiale i denne situasjonen, da han har lovlig lisens, og bare er ute etter filene. OK, nok OT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå