MaSo Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Testet ut noe skikkelig digg i helga som var, Slush og vodka Eneste problemet er vist du ikke rører rundt en gang i blandt så blir den skikkelig kraftig i bunn å ingenting i toppen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Ja drakk det faktisk selv i helgen! Kan være litt kvalmene for sarte mager da. Men det kommer jo ann på hvor mye du har av av hver sak Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Jeg brukte cola slush å bare noen cl vodka Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Må prøves, har en slush maskin hjemme som jeg fikk på jobben Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Må prøves, har en slush maskin hjemme som jeg fikk på jobben 8450970[/snapback] Klart, og dette var en kjempe suksess med tanke på at det ikke et alt for mange jenter/damer som drikker øl Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Må prøves, har en slush maskin hjemme som jeg fikk på jobben 8450970[/snapback] Klart, og dette var en kjempe suksess med tanke på at det ikke et alt for mange jenter/damer som drikker øl 8451015[/snapback] Da har man noe å servere på vors Selv om min hun jeg håper å bli min fremtidlige kjæreste drikker øl verre enn meg Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Heldigvis så drikker de fleste kvinnfolka jeg kjenner øl og, men er litt digg å diske opp me litt andre greier og :!: Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Heldigvis så drikker de fleste kvinnfolka jeg kjenner øl og, men er litt digg å diske opp me litt andre greier og :!: 8451097[/snapback] Heldig der ja, er faktisk få jenter i min omgangskrets som drikker øl. Hmm, kanskje man skulle ordne noe med bringebær, vodka, litt fruit å noe. Får vente til helga å prøve Btw, hvor i Troms? Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Vil bare gi et lite tips når du begynner å mikse opp drinker til damene, ikke gå for bacardi lemon, sprite og en dæsj salt Kjenner ei jente som gjor dette, endte me spying å bare en trasig kveld Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Dette skal jeg prøve. Skal kjøpe meg slush med killerkommentaren: "Hei du, jeg skal ha èn slush i to beger" også har jeg flaska på baklomma da tenker jeg det blir haraball det værste er at det faktisk smaker utrolig digg, bare man ikke har altfor mye vodka i Lenke til kommentar
toazty Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 de selger bøtter med konsentrat som blandes med vann og sprit, så putter du den i frysen, tar den opp, SLUSH party, tror det er 5L bøtter, hvor de selges vet jeg ikke, men jeg har vært borti et par av dem , og de er ganske behaglige å drikke Lenke til kommentar
H80 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Ser ut som om de kommer herfra. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Smaker bedre med rom. Endret 29. april 2007 av Skurupu Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Ohh, dette må prøves Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Høres utrolig digg ut da... dette må prøves en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå