Danny92 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 HEI! Jeg trenger litt hjelp til og finne en side Jeg driver med et projekt på skolen om andre verdenskirg! Jeg har om drammen under 2.verdenskrig og finner ikke noe info om det i det helle tatt Vet noen av dere om en side ?? På fårhånd takk Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hei, Første jeg ville gjort er å ta en tur ned på det lokale biblioteket. Så kanskje dette kan hjelpe deg litt: Drammen - 2. Verdenskrig Lenke til kommentar
Theia Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hvis du drar ned på Drammensbiblioteket vil du finne en del bøker skrevet av Audun Knappen. Her er resultatet av et nettsøk på søkesiden til drammensbiblioteket.no http://www.drammen.folkebibl.no/cgi-bin/we...p&sortering=aar Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Takker og bukker det hjalp mye Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Bare hyggelig det vet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå