Gå til innhold

Beste Hovedkort til SocketA?


tiboine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gå for MSI kt400 bfisr. Der har du USB2.0, LAN, Seriell ATA m/ RAID, GbLAN, FireWire, Bluetooth. Stabilt og godt kort. Jeg har bsr versjonen. Samme kortet uten firewire og gblan. Knallfornøyd. Overklokkingsmulighetene ikke helt på topp, men mer enn godt nok hvis du ikke skal klokke til den store gullmedaljen.

Lenke til kommentar
tenkt å kjøpe dette.

 

Abit KD7 KT400 6PCI 1AGP8x 4DDR-DIMM UDMA133 RAID LAN USB2 6CH-Audio SocketA ATX.

 

hvordan er det å overlokke med dette. kan man låse agp og pci?

 

Om du går inn på siden til abit-usa.com så får du et mye bedre svar enn å spørr her når det gjelder å låse agp/pci. Du har og postet i en annen tråd? Har du ikke fått svar der :D

Lenke til kommentar

Chaintech Zenith har nForce2 skjønner du.

 

Dessuten synes jeg det er svært mye småplukk/småproblemer med ASUS- korta her på forumet. Selv om det selvfølgelig er en del brukerfeil, så burde dette i seg selv føre til at man velger Chaintech istedet.....men det er nå min personlige mening da......

ASUS er langt ifra dårlige kort.....

Lenke til kommentar
Støtter MSI K7T Pro2 kun SDRAM , eller hva annet på 512Mb kan jeg bruke.

Hva slags CPU kan jeg velge til det, jeg har i dag Duron 750Mhz

MSI K7T Pro2 støtter prosessorer opp mot AthlonXP 2600+. Videre støtter det opptil 2GB DDR200/266 DDR SDRAM. Forøvrig finnes det to verjsoner av kortet; Et med LAN-kontroller og et uten.

Lenke til kommentar

Det var overraskende , jeg lurte på og kjøpe ny pc , men det trenger jeg vel ikke nå.

Der er tre 168- pin DIMM sokler for standard PC100 og PC133 SDRAM minnemoduler som støtter opp til 1,5GB (32-65-128-256-512Mb SDRAM

står det i kjøpskontrakten

Hvilket skjermkort skal /kan jeg bruke til dette da , pris maks.2000.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...