Gå til innhold

Noen meninger om nyeste Coop-tilbudet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes dette var en "Du får hva du betaler for" pakke fra Coop sin side.

Prisen kunne kanskje vært senket ytterligere 500,-.

Ellers syntes jeg de beskriver komponenter godt, men mangler kanskje beskrivelse av bruksområder.

Det er og nevnt at det er 2 års gratis brukerstøtte. Men hvem har denne brukerstøtten? Er det medion?

Lenke til kommentar

Igjen så kommer folk med TÅPELIGE samenlikninger, og det begynenr jeg å bli lei.

En maskin med mindre disk, bedre prosessor og 1000,- høyere pris er ikke reelt for sammenlikning.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
"Hei, jeg skal kjøpe meg en 2-roms leilighet. -Er ikke det dumt da, du får jo et hus for bare 8 ganger prisen!" - Dette bli like relevant.

Vi var igjennom dette med Lidl-maskinen i egen tråd

Desuten spurte jeg hva folk mente om DETTE tilbudet, ikke hva slags totalt andre maskiner man finner på nettet.

DemoniZer: Støtten får man fra Compare-support, medions europeiske samarbeidspartner :)

Endret av Osse-Mon
Lenke til kommentar
Igjen så kommer folk med TÅPELIGE samenlikninger, og det begynenr jeg å bli lei.

En maskin med mindre disk, bedre prosessor og 1000,- høyere pris er ikke reelt for sammenlikning.

"Hei, jeg skal kjøpe meg en 2-roms leilighet. -Er ikke det dumt da, du får jo et hus for bare 8 ganger prisen!" - Dette bli like relevant.

Vi var igjennom dette med Lidl-maskinen.

Desuten spurte jeg hva folk mente om DETTE tilbudet, ikke hva slags totalt andre maskiner man finner på nettet.

DemoniZer: Støtten får man fra Compare-support, medions europeiske samarbeidspartner :)

8451359[/snapback]

Haha, lo godt når jeg leste sammenligningen din.

Fysj å fysj.

Jeg liker ikke supporten deres. Men det er nå meg :)

Dette tilbudet er helt greit for mødre og slikt som bare surfer rundt på nettet og legger noen kabaler. De vil ikke trenge en "supermaskin".

EDIT: Leif og dobbel-leif.

Endret av DemoniZer
Lenke til kommentar

Hadde vært moro om Blabla hadde kommet med en liten redegjørelse om hvorfor Coop-tilbudet blir et rævatilbud sammenlignet med maskinene som blabla trekker frem. Så langt jeg ser så er det små forskjeller som skiller. Synes Coop tilbudet ser bra ut, men jeg ville aldri kjøpt en medion maskin, men det er meg.

Endret av Lord_Linus
Lenke til kommentar

Jeg ber folk om å være saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst (retningslinje #2)

Finner jeg flere innlegg alà..

Ræææææva tilbud. http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=46501 og http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=47626 får du evig mye mer for pengene!

8450366[/snapback]

..blir det ytterlige konsekvenser for brukeren.

Vi ønsker ikke en lignende usakelig diskusjon som vi hadde med Lidl-tilbudet. Rapportering oppforderes!

Reaksjon på dette innlegget taes på PM og ikke i tråden.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Vi var igjennom dette med Lidl-maskinen i egen tråd

8451359[/snapback]

Da må du gjerne linke til disse :)

8451420[/snapback]

Se igjen a, den er 700 spenn billigere.. Og da får man mye bedre grafikk, kvalitetsleverandør osv osv..

Lenke til kommentar

Her må jeg nok stille meg på blablaa's side. Syntes ikke dette tilbudet var så "ekstremt" bra, og mener blant annet den pcen som blablaa linket til (den til 7295,-), virker som et litt (merk litt :p ) bedre kjøp med tanke på ytelse for pengene. Begrunnelse: Ganske mye bedre grafisk ytelse, lavere pris.

Men, pcen til coop leveres med større harddisk, flere medfølgende programmer, mus, bæreveske, headsett samt Vista, som jeg mener vil øke verdien på pcen når alle feil og mangler er rettet opp.

Nettopp på grunn av skjermkortet til netshops data, ville jeg valgt denne. Dette er da min mening, ettersom jeg gjerne vil bruke dataen til litt mer enn surfing, er det bedre med bedre grafikkort enn større harddisk plass. GF 7400 yter vel litt bedre enn 7300 om jeg ikke tar helt feil? D.v.s low/medium grafikk på spill som BF2. Rett meg hvis jeg tar feil ;)

Lenke til kommentar
Jeg ville i hvertfall heller valgt denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=331529&cks=WYO

Er mest skjermkortet som gjør dette

8453339[/snapback]

Det er bedre skjermkort, men skjermen er på 17", noe som er et minus i min sammenheng... (Skal også brukes på skolen) Det er også noe dårligere cpu på den :nei:

EDIT: Glemte og nevne det med skole i min første post, my mistake :tease:

Endret av Sindra
Lenke til kommentar
Da må du gjerne linke til disse :)

8451420[/snapback]

Bedre maskin til samme pris:

Acer Aspire 5672WLMi

Bedre CPU, bedre grafikk, webcam, DVI, slot-in DVD, både ExpressCard og PCCard. Litt mindre disk, og Win XP (fremdeles et bedre OS enn Vista på mange områder).

Noe svakere maskin:

HP G5009SC

Bedre CPU, noe mindre disk, dårligere grafikk, Vista Basic - men vesentlig rimeligere.

Dette viser at du kan få en bedre maskin til samme pris. Videre kan du også spare en god del penger på å velge en noe svakere maskin om du ikke er opptatt av spilleytelse.

Nå skal det sies at jeg jobber hos stedet URLene viser til, men trådstarter spurte om eksempler på bedre maskiner og det er det jeg fulgte opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...