Litraphy Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Vel, temaoverskriften sier ganske mye. Jeg har altså snart tenkt å få familien min i USA til å kjøpe en xbox til meg. Poenget nå er at kommer den til å funke fint her hjemme. Bare for å ha nevnt det så har jeg tv som støtter ntsc og jeg har adapter US -> Norsk strøm. Håper på svar fort pga dette er avgjørelse som må tas før jul. God Jul! Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Ja, det vil virke fint. Har selv en NTSC box! Min første melding i det "nye" forumet", kan ikke akkurat si at jeg liker dette, hvorfor har de tatt bort "siste meldinger" ? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Ja, det vil virke fint. Har selv en NTSC box! Min første melding i det "nye" forumet", kan ikke akkurat si at jeg liker dette, hvorfor har de tatt bort "siste meldinger" ? Som jeg sa til en før her, det er en tråd som omhandler dette http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=75340 Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Spørs om du ikke får problemer med å spille Pal spill da, på en NTSC box.. litt dumt og ikke kunne spille spill du kjøper i norge? Vet ikke om det er tilfelle at det ikke funker, men da jeg prøvde å spille et NTSC spill på min xbox ville det ikke virke. Hvis du kjøper mod chip vil jo det løse seg. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 Jeg har allerede en pal xbox, men jeg ville ha en ntsc også så jeg kan få spilla litt tidligere fra usa. (Shenmue2 feks ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå