P0nduz Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 hei Hvilket gjenopprettingsprogram kan jeg bruke når filer på harddisken er borte? det gjelder både iso filer og mp3 filer. noen som kan anbefalle et recovery program? takker for all hjelp mvh Elronx Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Selv bruker jeg GetDataBack fra runtimesoftware.com. Synes det fungerer fint, det har reddet meg nok ganger! Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 lastet ned det men får jo ikke gjort noe med filene og den finner heller ikke store iso filer som er bore:S Noen tips? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Selv bruker jeg GetDataBack fra runtimesoftware.com. Synes det fungerer fint, det har reddet meg nok ganger! 8450357[/snapback] Ja det fungerer sikkert hvis du har betalt versjon og ikke prøve versjon.. Irriterte meg over en scan som tok århundre til å få melding og at jeg må betale for å gjenoprette ! Har et program som jeg ikke har testen enda men det heter Smart_File_Recovery. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå