Knocksock Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Hei - som jeg vel nevnte tidligere drev jeg og skrev på et dokument for valg av PDA/Smartphone. Versjon 1 av dette dokumentet er tilgjengelig på http://www.i-mate.no/download.php?view.126 Det tar for seg info om PDAer/Smartphones for de som ikke har hørt begrepet tidligere - til mer detaljert info. Endret 23. april 2007 av Knocksock Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 En bra sammenligning! Jeg er litt overrasket (og glad) for at den er så generell som den er, og ikke leverandør-spesifikk. Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 En bra sammenligning! Jeg er litt overrasket (og glad) for at den er så generell som den er, og ikke leverandør-spesifikk. 8458370[/snapback] Hehe..vent på versjon 2 Lenke til kommentar
jorang Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Det kan se ut som du har glemt PalmOS Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Det kan se ut som du har glemt PalmOS 8467617[/snapback] Dropp ordet glemt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå