Aetius Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Noen som vet hvor jeg kan få fatt i et 90-graders riser card til PCI-Express, helst vinklet slik at GPU-kjøleren kommer på oversiden, evt med kabel eller lignende, slik at det kan tilpasses slik? Lenke til kommentar
TordO Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Har sett det jeg tror du mener en plass på xtremesystems.org.. men husker ikke hvor.. Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Fant denne Edit: Står at den er for CM Media 260 Case, men skal vell fungere fint uten det kabinettet? Endret 23. april 2007 av Bobby1 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Ja, jeg har også sett den der, men den er for høy og jeg er ikke sikker på om den er rett vei. Skulle helst hatt en kablet en, slik at jeg kan legge den som jeg vil. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 akkurat de med kabel finner du på ebay Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Fleksible risere finner du bl.a. her, her, her og her. Finner mye sånt med Google. Jeg vet ikke om noen av disse sender til Norge, men i verste fall kan du jo bruke www.magnum.no. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Takk for hjelpen, folkens, men problemet har vel egentlig løst seg selv. Hadde helt glemt at Stoolmann har lagt inn bud på madammens PC og jeg har derfor lovet henne min reservemaskin, og dermed har jeg ikke deler til overs til HTPC likevel, som var årsaken til behovet for et riser card. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå