tørrfisk Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg flytter til California om en måned og kommer sikkert til å kjøpe meg en PS3 siden det er vesentlig billigere der, men ettersom jeg har blitt bortskjemt med 360'ens ergonomi finner jeg det uaktuelt å gå tilbake til steinalderutformingen på sixaxxis, derfor lurer jeg på om det fins noen 3.parts kontrollere som er ergonomiske alla 360? Kan tolkes som blasfemi for noen muligens Lenke til kommentar
Schwiin Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Jeg aner ikke om det finnes, men jeg støtter deg fullt og helt! Har forsøkt å google litt, men det hjalp fint lite. Det nærmeste jeg kom var dette: http://www.slashgear.com/custom-ps3-contro...ller-174812.php Etter å ha spillt mye 360 føltes det latterlig å gå tilbake til PS2/PS3-kontrolleren. Den føles altfor lett, rister ikke og analogstikkene må ha vært påtenkt i fylla og produsert i bakrus... Jeg hadde gladelig betalt i bøtter og spann for å kunne benytte meg av en "standard" Xbox 360-kontroll til PS3. Endret 23. april 2007 av Schwiin Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Den var jo utrolig stilig da Heldigvis klarer jeg meg fint med orginalkontrollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå