Gå til innhold

Da er installeringen av ubuntu i gang.. :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HAr jo installert ubuntu nå på pc'en,

Men lurer nå på om jeg skal begynne på nytt igjen, installere både Vista(Business) og ubuntu¨på den,  er det å anbefale?

Har jeg i ubuntu da full tilgang til alt det som også er på vistapartisjonen?

Hvordan?

8493709[/snapback]

 

Hvorfor vil du begynne på nytt igjen? Installerte du bare Ubuntu, eller er Vista også inne?

 

Dersom du vil gjøre det på nytt, sørg for å installere Vista først, for Vista vil ikke oppdage Linux-installasjoner. Du vil ha full tilgang til alt på Vista-partisjonen i Ubuntu. Lesetilgang har du ut av boksen, mens skrivetilgang får du ved å kjøre "NTFS Configuration Tool" som ligger under Applications.

Lenke til kommentar
HAr jo installert ubuntu nå på pc'en,

Men lurer nå på om jeg skal begynne på nytt igjen, installere både Vista(Business) og ubuntu¨på den,  er det å anbefale?

Har jeg i ubuntu da full tilgang til alt det som også er på vistapartisjonen?

Hvordan?

8493709[/snapback]

 

Hvorfor vil du begynne på nytt igjen? Installerte du bare Ubuntu, eller er Vista også inne?

 

Dersom du vil gjøre det på nytt, sørg for å installere Vista først, for Vista vil ikke oppdage Linux-installasjoner. Du vil ha full tilgang til alt på Vista-partisjonen i Ubuntu. Lesetilgang har du ut av boksen, mens skrivetilgang får du ved å kjøre "NTFS Configuration Tool" som ligger under Applications.

8496198[/snapback]

 

Installerte bare ubuntu , tenkte at hvis jeg begynner på nytt med både xp/vista og ubuntu så får jeg brukt alle spill/programmer.

Hvis jeg begynner på nytt, skal jeg da installere xp pro eller vista business?

 

Mvh

Endret av krbalto
Lenke til kommentar

 

Installerte bare ubuntu , tenkte at hvis jeg begynner på nytt med både xp/vista og ubuntu så får jeg brukt alle spill/programmer. 

Hvis jeg begynner på nytt, skal jeg da installere xp pro eller vista business?

 

Mvh

8497425[/snapback]

 

 

Jeg vil tippe at du bør installere xp først, så Vista og til slutt Ubuntu.

Lenke til kommentar

Holdt ut i hele 10 dager nå.. :)

Har riktignok ikke brukt pc'en så mye da, men alikevel...

 

Har installert java, amsn, ... kanskje noe annet også. husker ikke helt.

Skal snart en dag prøve å installerer wine og noen spill og se om det virker.

Er det vanskelig å få det til? er helt ny på det her. Ser at det er guider på det,

men må spørre..

 

Og hvordan tar jeg "skjermskudd"? har jo lyst å vise mitt aller første amatørmessige skjermbilde... :D

 

mvh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...