aleks tho Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Altså, jeg har engelsk tentamen i morgen, og jeg trenger tips til hva jeg kan skrive om. Temaet er "The enviorment", og ettersom jeg ikke er så smart at det gjør noe, trenger jeg litt hjelp. Trur jeg går for å skrive om global oppvarming, og hvordan dette påvirker miljøet, men jeg trenger litt tips til hvordan jeg skal skrive det. Suger til å forklare. Hadde vært evig takknemlig om noen hadde gikk meg noen serriøse svar. Nei, nå ljuger jeg, jeg glemmer nok at du jar hjulpet meg i løpet av 1/2 dag. Men uansett, jeg trenger hjelp! (til engelsktentamen altså) Endret 23. april 2007 av aleks tho Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Temaet er "The enviorment", og ettersom jeg ikke er så smart at det gjør noe, trenger jeg litt hjelp. Du bør begynne med å få tittelen riktig Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Kan du forklare meg hva som burde rettes? Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Kan du forklare meg hva som burde rettes? 8449907[/snapback] "The enviorment" skal være "The environment". Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hvis du tenker på å skrive om global oppvarming, så kan det være en liten fordel å se "En ubehagelig sannhet" (Filmen til Al Gore) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå