Gå til innhold

litt av hvert...

Damrod

Anbefalte innlegg

hallo ja, synes skjermkortet mitt er rimelig dårlig (geforce 2 mx....), og tenkte meg å kjøpe et nytt! Det jeg grubler på er om jeg skal kjøpe geforce 2 eller geforce 3 ti200. Jeg vet ikke helt om 900 mhz athlonen min kan utnytte store sakene ut av et g3 ti200... Tenkte å kjøpe gainward, noen imot det? finnes det no bedre enn gainward hæ?? HÆ??

jaja....

og noe annet, skjermkort kjøling.. synes disse orbene kjøler litt for dårlig så det jeg tenkte å satse på nå er (ikke vannkjøling) men å fikse egen kjøler. Tror nå det skule funka en god del bedre med ei passe stor kjøleribbe (gammel p3 kjøler eller no sånt) og kjøpe ei god 40mm papst vifte for kjøling. hørt at dette skulle fungere mye bedre....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig hadde jeg kjøpt gf3ti 200 koster vel ca 1k mer en gf2. Det eneste som skiller ti200 fra ti500 er hastighet på minne og gpu, utfra det jeg har hørt. Gainward kortene er veldig overklokkings venlige. Lage kjøling selv med kjøleribbe og vifte er en god ide vil nok fungere bedre enn orben da den har alt for smått med kjøleribbe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...