S.M. Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Galanten min fuska i dag morres som bare pokker.. Så dorlig bånndrag og hopping at jeg lagde kø Den ble helt fin igjen når motoren ble varm. Jeg har en følese at fuktigheten har skylda.. Kan det være fordeler / kabler eller noe som har trukket inn vann.? Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Galanten min fuska i dag morres som bare pokker.. Så dorlig bånndrag og hopping at jeg lagde kø Den ble helt fin igjen når motoren ble varm.Jeg har en følese at fuktigheten har skylda.. Kan det være fordeler / kabler eller noe som har trukket inn vann.? 8449734[/snapback] Fyll på en skvett kondensfjerner når du setter den fra deg i dag eller westfrost hvis det der diesel Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Galanten min fuska i dag morres som bare pokker.. Så dorlig bånndrag og hopping at jeg lagde kø Den ble helt fin igjen når motoren ble varm.Jeg har en følese at fuktigheten har skylda.. Kan det være fordeler / kabler eller noe som har trukket inn vann.? 8449734[/snapback] Fyll på en skvett kondensfjerner når du setter den fra deg i dag eller westfrost hvis det der diesel 8449858[/snapback] Det kan trolig hjelpe siden jeg kjører med varsellampe for bensinnivå.. Skal fylle opp tanken for å se om det samme skjer i morgen.. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Det er kansje lurt! Bilen min fusker ikke før jeg hører en slags surklelyd på tanken. Skikkelig koselig når man er langt i fra en bensinstasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå