krepsos Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Etter veker med feilmeldingar som gjekk på straumtilførsel til skjermkortet (nivida 7950gt), og som kom opp i ca. ein million ulike vindu (slik at cpu-bruken var 100% og ting gjekk treeeegt), trudde eg at problemet var fiksa. Har vasskjøling, og eine koplinga der hadde fått litt trong plass til vassføring etter installering av nytt skjermkort (det over). Eg ordna den koplinga, starta maskin på nytt, og alt såg bra ut. Men det tok ikkje lenger enn 10 min med speling, før meldinga kom opp igjen. Eg skrudde ned ytelsen på grafikkortet, og spelte vidare. Det kom diverre fleire feilmeldingar (før kunne eg skru ned, og då gjekk det greiare slik at eg kunne spela). Temperaturen var no cpu 26, pwm1c 63, chipset 49, etter at oppstarten viste 18, 28, 26...medan eg sat og funderte på kva eg skulle gjera no, slo maskina seg av av seg sjølv. Dette var ikkje noko nytt fenomen, det nye var at skjermen framleis var svart 1 dag seinare....(sjølv om ein høyrer maskina køyre - "check signal cable" står det på skjermen) Problema oppsto altså når eg installerte nytt skjermkort med passiv kjøling. Då måtte eg fjerna vasskjøling til skjermkort, og let den stå fastteipa på sida. Når eg fekk problem med straumtilførselen, som eg trudde kom av varmen (sjå over), fjerna eg denne utan positivt resultat. (Før kom det stundom svarte blink på skjermen etter ei stund med køyring, slik at biletet forsvann i maks 1 sec. Irriterande, men heller ikkje meir) Eg har Mist 500w, så dette skal jo ikkje vera problemet... Men er det Mist'en som er defekt, er det hovudkortet, er det skjermkortet eller er det vasskjølingsdelen som er kopla til northbridge som har slutta å fungera? Har forresten ein 400w straumforsyning og kan låna ein skjerm, dersom noko av dette kan hjelpa til å stilla riktig diagnose... Endret 23. april 2007 av krepsos Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg ville prøvd en annen skjerm for å sjekke problemet ytterligere. Men det ser ut for meg som om skjermkortet har "tatt kvelden". Passivt kjølte skjermkort er ikke å anbefale syntes nå jeg. Lenke til kommentar
krepsos Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Skjermen var ok, kopla den til den bærbare utan problem, så det er dei indre organa som ikkje fungerer. Dersom det er skjermkortet, er det jo greit i og med at garantien gjeld med god margin. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Da melder du inn dette oppdraget, så er problemet løst. Lenke til kommentar
krepsos Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Vel, er ikkje heilt sikker på det...for det var nemleg slik at problemet melde seg i det varmen gjekk over til 50/40 på pwm1c/chipset. Men, får kanskje prøva å senda det inn, sjølv om det vel går nokre dagar og kroner dersom det viser seg at kortet er ok... Trass i alt så starta jo problema kort tid etter at skjermkortet var på plass, så det skulle jo tilseia at det er nettopp her problemet ligg Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Regner med at det er slik: Verkstedet har en fast pris for diagnose. Slik at de tjener noe på maskiner "uten feil". Denne faller bort om det vises å være en feil. Er maskinen utenfor garanti, koster det en fast pris for rep. Så kommer da frakt og deler i tillegg. Iallefall slik det blir gjort her. EDIT: Er den utenfor garanti kan du alltids bruke reklamasjonsretten. Endret 23. april 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
krepsos Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Snakka nett på tlf. med bedrifta, og dei tok 310 kr for sjekka det dersom det var i orden. Kunne senda med straumforsyninga for sjekk utan tillegg i pris, om det gjekk på garantien var det gratis. Dersom desse to fungerer som nomalt, så må det jo vera vasskjølinga som er defekt. Uansett verdt pengane å få luka ut feilkjelder, så no set eg snart norsk postvesen i arbeid... Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Det syntes jeg var veldig billig. Håper det ordner seg for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå