Znoken Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Har et lite problem jeg gjerne skulle hatt litt hjelp til og fixe....Når jeg bruker teamspeak og prater med andre så kan de andre høre meg veldig bra men så plutselig så kommer det bare en masse støy eller at jeg blir veldig lav når jeg prater...Har prøvd alle mulige instillinger uten at det er mulig og få fixet.... Når jeg spiller så hører jeg at det er noe som ikke stemmer med lyden...men er litt vanskelig og forklare det siden det nesten må høres... Har den siste driveren for den funker akkurat som de eldre driverene jeg har sjekket så jeg tror ikke det er snakk om at det er der problemet ligger... Har et integrert Realtek lydkort på mitt MSI 975X Platinum Power up edition hovedkort....Bruker Sennheiser 150 som headsett... Noen forslag om hva som kan være feil hadde jeg vært takknemmlig for og få... Endret 23. april 2007 av Znoken Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) har ikke peiling på spm`et ditt men vet du om hvordan man ordner en knapp til å prate i ts(teamspeak)finner det ikke ut:/det var lett med vt men værre med ts:/ EDIT:løst:) Endret 26. mai 2007 av gunfighter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå