fredblic Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) ja nå har det seg sånn at jeg er litt ute å kjøre her. vi har hatt ett filmprojekt i kunst og handtverken i nesten ett halvt år nå og jeg har ikke kommet noen vei. derfor tenkte jeg att dere fatasifulle diskusjon.no folkene kunne hjelpe meg altså greia er att det skal være en film på 2-5 min. den skal enten være en reklamefilm, en skrekkfilm eller en humorfilm. den kan heller ikke ha flere enn 2 personer innblandet siden vi bare er 2 på gruppa vår (låner en annen til å filme). den burde heller ikke ta altfor lang tid å lage, siden jeg nettop har sløst bort ett halvt skoleår ^^ Endret 25. april 2007 av fredblic Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Reklamefilm kan være vanskelig, for da har du en del ting du må tenke på. Hva med å lage en film om et ordtak? For noen år siden laget jeg og et par venner en film om "Flua på veggen" - Stor suksess Trenger du mer hjelp, skrik ut.. Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 hyar nå funnet på en ide som er gjennomførbar. (genial ide den du hadde også da demoizer^^) ivertfall filmen går ut på at en fyr går bortover en vei. bak han lusker det en annen person i buskene og "spionerer" på han. fyr nr 1 går forbi ett kryss. plutselig ser fyr nr. 2 en bil som kommer kjørende rett mot fyr nr 1. fyr nr 2 springer ut på veien og kaster seg over fyr nr 1 for at ikke han skal bli påkjørt, men så kjører bilen inn krysset som var bak dem. dette skal da være en reklame for if forsikring, der if er fyr nr 2 (han i buskene^^). i slutten skal det da komme opp et bilde der det står noe sånt som: if, vi er der for deg, alltid. ja hva syns dere? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg ville rådført meg med IF om dette. Jeg tror ikke jeg ville brukt IF etter reklamefilmen heller, tanken på at det er noen snikende i buskene bak meg til enhver tid er skremmende. Dessuten krever det litt ferdigheter å filme dette vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå