ziggerdigg Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Bratt Flaskeføring World of Warcraft Guild er et Norsk guild, på Azjol-Nerub Dette guildet ble laget etter at TBC kom ut av tidligere medlemmer av SoD(Scion of Darkness). Vi søker nye medlemmer så vi kan starte på Gruul's Lair. I Karazhan har vi drept Princen. Hva vi trenger: * 2 Druids * 1 Hunter * 2 Priest * 1 Shama * 1 Lock Hvis classen din ikke er listet, kan du fortsatt søke. Hvem er du ? * Norsk * 16 år eller eldre * Have experience with raiding Gear er ikke det viktigste, men det er viktig at du kan spille classen din og vite hva din oppgave i raid er. Det viktigste er at vi har det gøy mens vi raider, og stemningen er på topp.(The game is what u make of it) Migrating til Azjol-Nerub er mulig i disse dager. Søknaden din burde innholde: 1. Navn og alder 2. Hvor du bor 3. Litt om deg selv 4. Hvilket guild du er i, og hvorfor du vil stikke fra det 5. Characters, både main og alts, pluss total spilletid 6. Gear på din main character 7. Din mening hvordan classen din skal fungere i raid 8. Hvorfor du vil joine oss 9. Hva du forventer deg av oss 10. Hvorfor skal vi velge deg 11. Hvilke dager kan du spille Send pm to Ziggerdigg med topic: 100% Hope to see you soon! Sincerely, Ziggerdigg GM of Bratt Flaskeføring Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Kan jeg joine? Jeg er guildløs atm. Men gamle guild ble splitta 1. Fredrik, 16 år 2. Ålgård 3. Jeg er en gutt som liker å game, se film og sykle med kompiser 4. Jeg er guildløs, Inoz/Hybrids reborn ble nyligt splittet 5. Headchopper (main), Wizkill (alt), Huntedhawk (alt), Soloed (alt). 6. Fra grønn til Epic :!: 7. Jeg går ut ifra at jeg må tanke? Men jeg er best som Dps 8. Jeg er guildløs, og jeg vil snakke norsk og sleppe småunger. 9. At dere tar meg i mot hyggelig som en god venn 10. Først og fremst fordi jeg kan spille, er norsk og hyggelig 11. Mandag - Søndag Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 er dere horde eller alliance? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Tror det må være Alliance. Jeg spiller Horde, men har ikke funnet noen av de som står der. Torinogut spiller du Horde på Azjol-Nerub? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå