Eplefe Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 -Seigedamer på stranda 8460185[/snapback] Dette og lettere morbide bilder av seigemenn og -damer har meg og en venn hatt i tankene ganske lenge, faktisk. Vi mangler bare sand for å kunne lage en falsk strand. Skal se om jeg får summet meg til å gjøre det Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 THIS IS LABAN! Kule bilder! 8461710[/snapback] Haha, you just made my day! ^_^ Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 -Seigedamer på stranda 8460185[/snapback] Dette og lettere morbide bilder av seigemenn og -damer har meg og en venn hatt i tankene ganske lenge, faktisk. Vi mangler bare sand for å kunne lage en falsk strand. Skal se om jeg får summet meg til å gjøre det 8462220[/snapback] Som sand kan du jo bruke sukker? Lenke til kommentar
reds Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Brunt sukker blandet med hvitt, evt litt pepper lager jo et fint sand-aktig utseende, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Mjoja, men tror faktisk at jeg har en pose lekesand liggende. Blir fint som strand, det ^^ Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Rett og slett genialt... Jeg anser deg fra nå av som min Gud. Men nok gudsdyrkingssnakk, hvilket objektiv har du brukt? Kanon bilder! Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Den seigmannen som ble "drept" skulle ha vært grønn for å få frem kontrastene mellom rød (blod) og grønn. Men ellers så var dette et knakende godt påfunn pg fine bidler =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå