Kriss-O Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 store sjangser for at jeg lider av narsissistisk Personlighetsforstyrrelse:( har lest en del om det på wikipedia og slikt, litt usikker på hva jeg skal gjøre, har lite lyst til at familien skal bli oppmerksomme angående det.... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hva får deg til å tro at du er sykelig selvopptatt? Det er få virkelige narsissistiske personer der ute. Det enkleste er å kontakte en lege (fastlegen din, som har taushetsplikt), og få en hennvisning til psykolog Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 det er nok sant at jeg ikke er 100% narsissist men det er mange narsissister som ikke er det. Tenkt på å gå til psykolog og få en profesjonell mening. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Gjør gjerne det. Fastlegen er vel det beste alternativet først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå