Gå til innhold

Spill PC til konfirmasjonen :D


Anbefalte innlegg

Styr unna Thermaltake Soprano. Ingen PC verdt nesten 20000kr skal inn i det plastikskvipet!

 

Om du vil ha et nesten identisk, men stilfullt kabinett går du får Coolermaster Wave, som faktisk er 100% metall.

 

Over Coolermaster har man Lian Li, disse er ultrakule, men dyre :)

8452548[/snapback]

 

Er enig, Thermaltake Soprano er noe skvip, men hopper du rett over på Thermaltake Tsunami er du innenfor en annen klasse. Flott og freidig kabinett i metall (Fronten er i plast, dog)..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du får ikke mye pc for 20.00 kr =p

 

Du har fått mye brae svar her, men jeg vil gå litt off topic akkurat nå, å anbfale deg å ikke bruke alle konfirmasjonspengene på pc. Jeg angret i allefall...

 

Mvh. Markus

8466561[/snapback]

 

OT igjen.

 

Jeg ville bruke ca 25k på en "SUPER" pc, med 19" skjerm og 450MHz prossessor etter min konf. Heldigvis ble min mor fly forbanna og sa maks maks maks 15k. De siste pengene bruke jeg på annet fjas, men jeg kan ikke si jeg angrer.

 

Husker jeg gikk ned til 400MHz fra 1Gb ram til 512 og fra 19" til 17". Mulig jeg gikk ned fra 12 til 8Gb HD også.

Lenke til kommentar
Vil si det er dumt og svi av 20 000kr på PC ja. Er ikke så mye dårligere de PCene du får for rundt 10 000kr. Etter min mening så er en PC til 10 000kr mye mer verd det enn en til 20 000kr.

8470611[/snapback]

 

Vis meg en 10.000 kr pc med hd skjerm bra høytalere, lydkort og E6600 8800GTX

og et hovedkort med 2 pci x16 slots.. finn det til 10.000 kr så gjør du meg en tjeneste.. jeg må også kunne dra FSX på full grafikk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...