Kontorstol Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Tøft bilde Katt eller hund? Lenke til kommentar
Ramona Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Det er en katt, det ser du vel :!: Takk! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg så ikke at det var en katt, ikke at det var en hund heller... Var 50:50... Bilde ville vært bedre om bakgrunnen var helt svart. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Mr.Olsen; Tar du mye bilder av dyr? Når de først ligger i ro så tar du bilde. Selvfølgelig er det herlig hvis man får til en jevn bakgrunn, men det gjør man dessverre sjelden. Ramona: Flott katt, og fint bilde, men syntes det kunne vært litt mer luft oppe, kanskje. Ser nesten ut (merk; NESTEN) som om du har kuttet litt av ørehårene. Fin maske på ham, forresten Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Mr.Olsen; Tar du mye bilder av dyr? Når de først ligger i ro så tar du bilde. Selvfølgelig er det herlig hvis man får til en jevn bakgrunn, men det gjør man dessverre sjelden. Ramona: Flott katt, og fint bilde, men syntes det kunne vært litt mer luft oppe, kanskje. Ser nesten ut (merk; NESTEN) som om du har kuttet litt av ørehårene. Fin maske på ham, forresten 8457896[/snapback] Nå er det jo fullt mulig å bruke en brush og litt tid på bilde i etterkant for å få det man ikke fikk i knipset... Lenke til kommentar
Ramona Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Takk, begge to Det er en smaksak, men personlig så liker jeg bakgrunnen, fordi jeg synes det gjør bildet litt mer levende. Jeg synes "perfeksjon" ofte kan gjøre et bilde flatt og dødt, men det er bare min mening. Ja, er enig i at det kunne vært mer luft over ørene. Nå ble snittet slik så det var ingenting å gå på, men skal huske det til neste gang. Er fortsatt ny på dette, serru, tusen takk for innspill Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Utrolig stygg katt, men fint bilde. Brush bort barten (eller hva det kalles) på høyre side, altså delen som går ut i det svarte området. Det forstyrrer litt. Lenke til kommentar
Ramona Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Utrolig stygg katt Kjempesaklig. Når du først har sagt det om katten min, så må jeg si jeg gir blanke i om du synes bildet var fint. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Camron; Værhårene er en del av katten. Og dyreeiere ville nok reagert på en så brå og jevn stopp på et bilde tilogmed. Jeg syntes Siamesere er nyydelig. Elegante og vakre. Men jeg foretrekker birmaer av maskekattene, mest fordi jeg ikke er så glad kort pels, men Siamesere er en KLAR andreplass hos meg. Lenke til kommentar
Ramona Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Eplefe: Tusen takk Birmaer er nydelige, venninna har en og de er aldeles skjønne! Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Tror man hadde fått en bedre komposisjon av bilde hvis du hadde fått det mer forfra (i vater). Lenke til kommentar
missilecatcher Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Jeg synes katten er kjempefin! Og bildet er svært vellykket. Gode forhold mellom den lyse pelsen og den mørke bakgrunnen. Men som nevnt ville jeg brushet bort den lille delen av værhårene som kommer ut i det mørke. Prøver selv å ta bilder av min egen skogkatt, men han sitter sjelden stille lenge nok i kule posisjoner til at jeg rekker å få knipset et bilde. Danny Endret 24. april 2007 av missilecatcher Lenke til kommentar
Ramona Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Det setter jeg pris på, tusen takk! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Mente ingenting med det jeg sa om katten din, Ramona. :-) Tilbake til værhårene; det som stikker ut til høyre trekker veldig mye oppmerksomhet. Bruk tipset som du vil... Lenke til kommentar
Ramona Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Den er grei, Camron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå