Gå til innhold

Project Superman - Case (29.07.07)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Biltema og Clas Ohlsson har jo LEDs som duger kjempebra etter min mening.

ENDRET: Og de er billige, og du trenger ikke motstander.

ENDRET II: Jeg syns også du skal ha plexi-en. Det ble stilig. Kan jo også bli en pen effekt med metallet på utsiden slik som en annen her på forumet har gjort. Han tok først plexi og så aluminium på utsiden og belyste det. Skrev p og/eller peaty. Du husker sikkert hvilken logg det var. Han børstet metallet litt også. :)

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Jeg vet hvem du snakker om , og jeg har sett det mange andre steder at belyst plexi og aluminium over er kjempekult! Derfor jeg ville lage bokstaver av plexi og alu, men det passet ikke inn. :)

Andreas: HCS ;) Se loggen til Caliber.

Lenke til kommentar

Skal huske på det Complexity ;)

Submoose: Jeg skal bytte ut de med noen blå LEDs tenkte jeg, så de ikke blir grønne eller oransje eller noe. Får se hva det blir, hva synes folket da? UV eller Blåe? Og jeg trenger bare en vanlig LED, sant? Med to pinner?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Driver på ute nå ja, lager opp igjen braketten og plexibiten foran, så jeg blir fornøyd. Sendte mail til Netshop ang. skjermkortet jeg bestilte, og venter på. Det sto de skulle få det inn i dag, men nå står det forventet leveringsdato 10.07.07 .. Avventer svar fra de, blir nok ikke før over helga det .

Øyvind

Lenke til kommentar

Informerer om at kabinettet er ferdig, hvertfall nesten. Mangler å koble opp power-knappene i front, glemte av kablene og den plexi-biten hjemme. Ellers er den oppe å går for de som vil vite det! Skal gjøre en liten ting til en gang og, det blir å modde på så at begge switchene til lysene kommer på samme PCI brakett, nå henger den ene bare bak der.

Det kunne også blitt litt mer ryddig, men du ser det ikke utenfra, og den skal nok ikke åpnes så mye så da gjorde jeg det ikke "perfek".

Bilder om ei uke, fikk ikke tid til å redigere og laste de opp før jeg dro, desverre..

Øyvind

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...