Mr.Anki Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Han er på jobb til 22:30. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) svarte dte vet da jeg og det :S ifra 1600- 22.30 ja Endret 30. juni 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Kommer det Update når han kommer hjem? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 tror ikke det! men han sier sikkert noe om når han skal ha neste update Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Snakka med han nettopp. Ingen update i kveld. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Beklager folkens, ingen update i kveld. Tenkte på å få til en liten en før jeg dro på jobb, men jobben kom litt fort Så, det er mulig jeg får gjort litt i morra, tenker på å teste ut om en PSU brakett i plexi hadde vært kult, men vi får se. Lurer også på om jeg skal lage en ny plexibit til knappene, og prøve litt forskjellige størrelser. Jeg venter vel egentlig mest på hardware nå. Men kjærsten er i Sverige, kommer hjem på søndag. Skal høre med med henne om når jeg kan bestille det . Beklager igjen, Mvh Øyvind Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Hvilke av disse forslagene syns dere er best ? Jobber på PSU Bracketen nå, blir laget i plexi Eller som originalen Endret 1. juli 2007 av DJ Ovin Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 nr 3 var finest! til nøds den først, men velg den nr 3 du Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg ville ha brukt den orginale, er det av alluminium du har laget de to andre? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 De to andre er laget av Photoshop Som skrevet, jeg skal lage en ny en i 3mm plexi, for å se om det blir bra eller ikke. Jeg liker best enten nr.1 eller nr.3, uansett hvilken jeg tar skal de hullene jeg ikke kommer til å bruke fjernes. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 den nr 3 orginalen synes jeg ar finest, men hva synes andre da? andreas var enig i meg Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Han var hvertfall enig med deg, så var Atle og, så jeg går nok for den Men prøver ut nummer en først, ikke stor forskjell fra nummer tre, men kjekt å ha prøvd! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Begge tingene jeg prøvde på i kveld ble misslykket, update kommer når bilder er lagt inn. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Update - 01.07.07 - Plexi Modding Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Ble jo ikke så værst den braketten til psu'en da. Hva med å bare bruke den og droppen den orginale over? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Naah, jeg veit ikke helt .. Den ble jo helt grei, men jeg synes den ble bedre med org. over jeg da. Kan pusse litt på den i morgen, så får vi se om det blir eller ikke. Førsteprioritet på bruk av plexi blir nå innsiden! Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Den plexi psu braketten var jo helt rå, hva med å ha noe lys på den? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Hvorfra? Tenkte du på å borre hull under braketten og putte inn noe LED's ? Det kunne faktisk funka da .. Men da hadde det blitt finest med den org. oppå, så du ikke ser hullet og LED'en . Hmm! Må tenke litt på den. Prøve å skaffe en sponsor på LEDs og motstander, pluss litt til. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hvorfra? Tenkte du på å borre hull under braketten og putte inn noe LED's ? Det kunne faktisk funka da .. Men da hadde det blitt finest med den org. oppå, så du ikke ser hullet og LED'en . Hmm! Må tenke litt på den. Prøve å skaffe en sponsor på LEDs og motstander, pluss litt til. 8983752[/snapback] Kjøp leds på internetter til gibort pris. Har selv handlet her. Bra utvalg og latterlig billige priser, frakten var heller ikke så værst. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Billigst er vel spons, prøver det først Vet hvor jeg skal spørre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå