Mr.Anki Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Synes logoen ble mye bedre nå Hva slags deler skal du kjøpe? Mr.Anki. Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Logoen ble veldig bra ja, likte "skyggelegingen" Hva sier dama? Er det tilfrestilende eller skummer a gjenom worklogs for og finne en bedre Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Thanks you guys Mr.Anki: Det er ikkeno dårlige saker , hardware kan du se her! Nitrob: Hu er kjempefornøyd, vi driver å ser på worklogs på Bit-Tech, det er noen som er ganske bra syns hu men noen er ikke fine i det hele tatt SÅ hu er fornøyd Noen som har forslag på hva mer jeg kan gjøre utenpå ? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Update - 22.06.07 - Galleri! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Dette ser bra ut Men du skal altså ikke spandere hele PC-en på dama? Gjenstår kun montering av HW nå, samt litt kabelrydding? Goscinny Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Deet blir for dyrt du , har ikke råd til en ussel minnebrikke til meg selv engang så jeg står over den Det gjenstår bare montering og tilpasning av hw , samt litt detaljering på innsiden og kabelrydding . Og hvis dere har noen forslag på noe annet jeg kan gjøre på utsiden tar jeg gjerne imot det! Øyvind Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hei... kult prosjekt du har. Lurer på hvordan du gikk fra: Til: Rå fet look du har der... Kom med detaljene Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Lurer på hvordan du gikk fra:Til: Hørt om framside og bakside av en plate? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Bildet er tatt fra innsiden før jeg fjernet teipen og hadde pusset helt ferdig Ingen hokus-pokus, desverre ------------------- Må bare si takk til alle som følger med og de som poster kommentarer til dette prosjektet, er fint å se at noen har skrevet i loggen når jeg logger meg på diskusjon! Fortsett med det! Øyvind Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Lurer på om jeg skal lage en PSU bracket ut ifra den 3mm plata jeg fikk fra AC Ryan , tror om det ? Kanskje det blir noe gravering på den og , vi får se hva jeg finner . Men blir det litt overkill utenpå , eller går det bra ? Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 I starten Tenkte jeg at det var vell litt kjedelig med Superman logoen?. Men Fy faen så fint det har blitt ble utrolig fint med den logoen og alt er stilrent. Digger Prosjektet ditt . Nå fikk jeg lyst på et slikt kabinett:P Mvh Espen Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Jeg skjønner at du tenkte sånn i starten, det var det jeg var redd for at de fleste ville tro når de så skissene til dette kabinettet; "Kjedelig med Superman-logo da gitt?". Men jeg synes det ble så absolutt mye fetere enn på skissene, er veldig godt fornøyd. De hullene kunne jeg gjort noe med, men lar de ligge imens. Takk for kommentaren, godt å høre at du liker arbeidet mitt Kanskje jeg skulle åpne en mod-shop? Det er allerede en som har spurt om jeg kunne gjøre det samme med hans kabinett, også kommer du og sier du fikk lyst på et du og, hmm.. Tja. Uansett, takk for alle kommentarer som har dultet inn siden jeg begynte med dette prosjektet!! Mvh Øyvind Btw, oppdaterte Hardware-lista med en E6600 i steden for en E6400, det var forskjell på en hundrelapp, og Netshop hadde byttet den ut uansett. Så da ble det en bedre prosessor på jenta Endret 29. juni 2007 av DJ Ovin Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Ja du får starte en Modd shop som selger casemodd utstyr og som modder for folk Hehe =). Tror det nok blir Lian li på meg også....(når jeg får penger ) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Anbefaler Lian Li på det sterkeste! Makan til moddevennlig kabinett skal du lete lenge etter.. Også er det veldig enkelt å få det ryddig, har jeg en følelse av! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hva er det neste som skal gjøres nå? Og når kommer hardwaren? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Det neste kommer når hardware kommer , det blir bare utsatt . Hu sa hu skulle bestille til neste uke , det lovte hu . Skal pushe hu litt Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 hva slaks hw blir det ? bra! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Hvis du ser i førstepost i worklogen så finner du lista . Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Når kan vi vente oss en Update? (: Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Håper fort! Snakkes på msn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå