_sindre_ Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Fikk 1 stk. AC Ryan AcrylPanel 3mm UVBlue! Var mye reklame for så lite sponsing spør du meg.. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Uv Pleksi er dyrt Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Vanelig 6mm plexi koster ivertfall over 1000kr per kvadratmeter, ser ingen grunn til at UV plexi skal være billigere. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg bestemte meg bare for å ha den "Modded With" i hver update , skal fjerne de i Arbeidsloggen Ble sponset av AC Ryan ja , med 1 stk. 3mm UVBlå plexi. Husker ikke hvor mye det koster. Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Hvilket program brukte du for å lage skissene? Endret 17. juni 2007 av 19andr1 Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Han har brukt sketchup som de fleste andre her inne Goscinny Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Eit par innlegg flytta til Den store Sketchup tråden, vennligst ikkje start med andre diskusjonar i denne tråden. Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Når du skulle se hvordan det så ut med lys i kabinettet, kobla du bare lysene til PSU'en og slo den på`? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Du Jumpstarter PSU-en. Ta en ledning/binders; en i nummer fire (grønn kabel) og en i en sort en. Da starter PSU uten at du trenger HK osv. Link. OnT: Hva skal du bruke den nyervervede plexiplata til, Øyvind? Har du ikke plexi både på siden, oppå og i front? Flere detajler, eller? Goscinny Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg tenker innsiden Goscinny Innsiden . Litt fete detaljer her og der , må få hardware først før jeg kan avsløre noe mer . For lenger er jeg ikke kommet Har noen ideer men må se det irl først. Ang. da jeg sjekket hvordan det så ut , så satt jeg kabinettet ved siden av min pc og tok en strømkabel og koblet Men som Goscinny skrev , så er det sånn du gjør det hvis du har en PSU og null Hk osv. Driver med en update på skissene nå , legger kanskje ut bilder senere i kveld/natt! Bilder av logoen i topp kommer kanskje i morgen . Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Nyoppdaterte skisser ligger ute atm. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Enten er jeg blind på begge øyne, eller så har du tullet fælt i forrige innlegg, kanskje begge deler, for jeg kan vitterlig ikke se noen oppdaterte tegninger i arbeidsloggen din! :o Jeg venter spent Goscinny Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Hva ? Klikk deg inn i Arbeidsloggen min , vent til bildene er loaded og trykk oppdater . Da skal det komme nye bilder i post nummer 2. EDIT: Ikke at det er gjort så mye med de , det er lagt til logoen i toppen , tatt bort logoen i front . Endret Pwr/Rst/LEDs delen, USBAudio delen og farger. Endret 18. juni 2007 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Alt i orden Trodde du laget en ny post og ikke endret en gammel. Jeg er vist blind på begge øyne Goscinny Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Du så de til slutt , det som teller! Ikke så mye å si på de egentlig . Jeg ventet med å legge til kryptonitten foran , vil spørre dere om hva dere synes er best først . For som sagt så har jeg tenkt til å gravere inn en "Kryptonitt" i en av bay-coverene , men jeg finner ikke noe Kryptonitt-bilde jeg liker . Så jeg tenkte jeg kunne ta Diamanten fra det andre prosjektet mitt , hva synes dere? Tenkte på å gravere på de svarte linjene . Er også en mulighet og gravere en linje i midten i steden for to , hvis dere skjønner . Si hva dere syns! Endret 19. juni 2007 av DJ Ovin Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Hvis dere sjekker ut hjemmesiden til Lian Li ( Click! ) vil dere se at det er kommet opp enda en link under "Product Reviews" . Det er en link til den engelske prosjekt-tråden min Kanskje enda fler kommer over prosjektet mitt og kanskje til og med liker det Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Sponser Lian Li deg med noe også eller? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg er ikke sikker enda , Sendte mail til support, de skulle sende videre til Baron , holder orden på Sales i USA . Så får vi se Men han som svarte på mailen min var veldig positiv og syntes jeg hadde gjort en god jobb ! Ny update om 5 minutt Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Update - 22.06.07 - Gravering! Endret 22. juni 2007 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå