nightzirch Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Tviler på at noen får noe derfra , de sponser folk som sender inn av tidligere kabinetter moddet med Ac Ryan produkter . Vedder på at jeg bare var heldig .. Men bare prøv du , hvis du vil. Lykke til med prosjektet - PL ? : ) Øyvind 9358659[/snapback] Mener du sånn som dette? Den sendte jeg inn for ... 12-18 mnd siden PL ? Endret 26. august 2007 av Naitsirhc7 Lenke til kommentar
Gamer_girl Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 vil ha sååååånn Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 vil ha sååååånn 9438886[/snapback] Sånn hva da? Superman-modden eller mitt grønne monster? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Naitsirhc7: Jeg er ikke sikker, men tror du kan få vurdert prosjektet ditt ved å sende inn bilder og PL (Worklog - Arbeidslogg ) til Ac Ryan .. Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Naitsirhc7: Jeg er ikke sikker, men tror du kan få vurdert prosjektet ditt ved å sende inn bilder og PL (Worklog - Arbeidslogg ) til Ac Ryan .. 9443766[/snapback] Ja, må jo få satt i gang med byggingen da, hehe. Men da trenger jeg jo plexi så jeg bestiller så like godt fra en dansk nettbutikk. Dessuten er de grusomme på å svare på mails. Fikk ikke engang svar da jeg sendte inn bilder og slikt. Hadde liksom forventet et "Nice job" eller lignende, men så feil kan man ta. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Hehe, de har nok endel mailer å svare på, siden de faktisk er ledende innen Case-Mods. Så det faller nok bort noen mailer, desverre. Litt kjett å ikke få svar på mailer, jeg har fått den erfaringen jeg og, tipper alle har det. Uansett, lykke til med prosjektet ditt! Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hehe, de har nok endel mailer å svare på, siden de faktisk er ledende innen Case-Mods. Så det faller nok bort noen mailer, dessverre. Litt kjett å ikke få svar på mailer, jeg har fått den erfaringen jeg og, tipper alle har det. Uansett, lykke til med prosjektet ditt! 9449298[/snapback] Jaja, har fått svar nå^^ Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Kjempeflott prosjekt! Hvor har du fått tak i power on- og reset-knappene? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Kjempeflott prosjekt! Hvor har du fått tak i power on- og reset-knappene? Elfa selger bulgin og den enkle selger så si alle bilrekvisita forhandlere. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kult kabinet! Virkelig godt jobbet Jeg må bare innrømme at jeg humrer litt når jeg ser det lyser kryptonitt av Supermann-kabinettet Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Kult kabinet! Virkelig godt jobbet Jeg må bare innrømme at jeg humrer litt når jeg ser det lyser kryptonitt av Supermann-kabinettet Tusen takk! Setter pris på sånne kommentarer. Var meningen å fortsette litt på dette prosjektet, stealthe DVD-Rom og ordne litt diverse, men det ble endringer i planene. Ting gikk ikke som det skulle lenger Så prosjektet er avsluttet. Driver å surrer rundt med en ny ide til et kabinett, prøver å finne et tema jeg kan bruke. Har ikke plass til flere harddisker, og begynner å bli rimelig lei Raidmax Cobra kabinettet mitt. Vi får se når denne kommer ut i live , vil mest sannsynlig legge ut en logg, men om den blir på norsk og engelsk får vi se på, blir vel helst engelsk Mvh Øyvind Lenke til kommentar
TommyTii Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Råstilig kabinett! Godt jobba! men vilket lcd display bruker du? kunne tenkt meg et sånn Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Takktakk Jeg kjøpte det på Microplex ! Lenke til kommentar
TommyTii Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 vilken type av de? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 PC7, Scandinavian version 3 Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Satt og tenkte på et helt annet display når jeg svarte deg , beklager Den heter TR3B Du nevnte kabinettet du Chris, det er et Lian Li PC7BSCANDV3, som du sier! Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Dette ble ett utrloig bra kabinnet Dj Ovin Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Tusen takk Simen Setter pris på det. Driver å brainstormer til et nytt prosjekt nå , får se hva som dukker opp utover , men har så utrolig mye anna å bruke penger på nå , som nesten må komme først .. : p Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Tusen takk Simen Setter pris på det. Driver å brainstormer til et nytt prosjekt nå , får se hva som dukker opp utover , men har så utrolig mye anna å bruke penger på nå , som nesten må komme først .. : p Håper du lager nytt, for ferdig resultatet av Superman kabinettet ble utrloig bra. Skjønner ikke hvordan du får det til. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Tusen takk Simen Setter pris på det. Driver å brainstormer til et nytt prosjekt nå , får se hva som dukker opp utover , men har så utrolig mye anna å bruke penger på nå , som nesten må komme først .. : p Håper du lager nytt, for ferdig resultatet av Superman kabinettet ble utrloig bra. Skjønner ikke hvordan du får det til. Hehe , jeg ble ganske fornøyd selv, var ment at jeg skulle ha litt mer detaljer , men ex'n ble utålmodig .. Også hadde jeg ikke tid rett og slett .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå