Gå til innhold

kjøpe iphone i USA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir bare å repetere Zand:

Ja den vil være operatørlåst og med tanke på at den er helt ny er det umulig å si om/hvordan den kan låses opp før den kommer i salg...

Dvs. vet vi lite om mulighetene for det i dag, bortsett fra at vi vet Apple vil absolutt gjøre sitt for at mobilen ikke skal låses opp.

Lenke til kommentar

Ja den vil være operatørlåst og med tanke på at den er helt ny er det umulig å si om/hvordan den kan låses opp før den kommer i salg.

8490440[/snapback]

Er jo ingen automatikk i at den vil være operatørlåst bare pga den skal selges bundet til cingular - eller er dette noe Apple/Cingular selv har uttalt?

Lenke til kommentar

Når Cingular og Apple har laget en avtale hvor iPhone (som det er ganske mange som venter på) skal selges kun med Cingular i en periode på flere måneder synes jeg at det er ganske automatikk i at denne vil være operatørlåst. Kan selvfølgelig ta feil.

Og kjenner jeg Apple rett vil de isåfall gjøre denne sperren ganske kraftig.

Men nei, jeg har ingen uttallelser å vise til.

Lenke til kommentar

Ja den vil være operatørlåst og med tanke på at den er helt ny er det umulig å si om/hvordan den kan låses opp før den kommer i salg.

8490440[/snapback]

Er jo ingen automatikk i at den vil være operatørlåst bare pga den skal selges bundet til cingular - eller er dette noe Apple/Cingular selv har uttalt?

8491773[/snapback]

Ingen har uttalt det, men bor i USA og det er sånn det fungerer her. Alle telefoner som selges av operatørene selv er operatørlåst og branded.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...