Gå til innhold

Problemer med SIXAXIS-kontrolleren til PS3

basic72

Anbefalte innlegg

Kjøpte min PS3 på lanseringsdagen og allerede nå har X-knappen på kontrolleren min begynte å henge seg opp. Skulle vel egentlig forvente at den skulle vare litt lengre enn en måned. Har heller ikke spilt så jævli mye. Jeg bør vel reklamere på den og få en ny, men det er %*#"@ irriterende med en spitter ny kontroller :mad: Noen som har lignende problemer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jepp reklamer og få ny kontroll. hvordan hanger den seg opp er det sånn at den setter seg fast i kontrollen eller er det sånn at den henger seg opp  slik at det ikke skjer noe når du trykker på den?

8448732[/snapback]

Den rett og slett henger seg opp og vil ikke sprett opp igjen når man trykker litt galt på den. Problematisk når jeg spiller Motorstorm og skal Booste, må trykke på knappen en gang til for at den skal sprette opp. Kan selvsagt bruke annet oppsett på kontrolleren, men har blitt vant til å bruke X-knappen til boost. Skal kjøpe en 2. kontroller før jeg leverer den inn. Kan jo ta flere uker før jeg får tilbake den defekte... :hmm:

Lenke til kommentar
jepp reklamer og få ny kontroll. hvordan hanger den seg opp er det sånn at den setter seg fast i kontrollen eller er det sånn at den henger seg opp  slik at det ikke skjer noe når du trykker på den?

8448732[/snapback]

Den rett og slett henger seg opp og vil ikke sprett opp igjen når man trykker litt galt på den. Problematisk når jeg spiller Motorstorm og skal Booste, må trykke på knappen en gang til for at den skal sprette opp. Kan selvsagt bruke annet oppsett på kontrolleren, men har blitt vant til å bruke X-knappen til boost. Skal kjøpe en 2. kontroller før jeg leverer den inn. Kan jo ta flere uker før jeg får tilbake den defekte... :hmm:

8449338[/snapback]

tror ikke de fikser. jeg tror du får ny med en gang.... et tips du trenger ikke og presse så hart at alt blodet forsvinner fra tommeltuppen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...