basic72 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Kjøpte min PS3 på lanseringsdagen og allerede nå har X-knappen på kontrolleren min begynte å henge seg opp. Skulle vel egentlig forvente at den skulle vare litt lengre enn en måned. Har heller ikke spilt så jævli mye. Jeg bør vel reklamere på den og få en ny, men det er %*#"@ irriterende med en spitter ny kontroller Noen som har lignende problemer? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) jepp reklamer og få ny kontroll. hvordan hanger den seg opp er det sånn at den setter seg fast i kontrollen eller er det sånn at den henger seg opp slik at det ikke skjer noe når du trykker på den? Endret 22. april 2007 av fanboy Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Slapp av litt.. det hender man har uflaks og får ting som ikke er helt i orden.. men, ting går bra når man reklamerer.. Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Fin kontroll har nå flydd i veggen et par ganger og ser fortsatt ingen problemer med den. Lenke til kommentar
basic72 Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 jepp reklamer og få ny kontroll. hvordan hanger den seg opp er det sånn at den setter seg fast i kontrollen eller er det sånn at den henger seg opp slik at det ikke skjer noe når du trykker på den? 8448732[/snapback] Den rett og slett henger seg opp og vil ikke sprett opp igjen når man trykker litt galt på den. Problematisk når jeg spiller Motorstorm og skal Booste, må trykke på knappen en gang til for at den skal sprette opp. Kan selvsagt bruke annet oppsett på kontrolleren, men har blitt vant til å bruke X-knappen til boost. Skal kjøpe en 2. kontroller før jeg leverer den inn. Kan jo ta flere uker før jeg får tilbake den defekte... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Du skal da få en ny kontroll på stedet. Den ene stikken på håndkontroll på X360 klikket fikk ny håndkontroll med en gang, da jeg reklamerte for det. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 jepp reklamer og få ny kontroll. hvordan hanger den seg opp er det sånn at den setter seg fast i kontrollen eller er det sånn at den henger seg opp slik at det ikke skjer noe når du trykker på den? 8448732[/snapback] Den rett og slett henger seg opp og vil ikke sprett opp igjen når man trykker litt galt på den. Problematisk når jeg spiller Motorstorm og skal Booste, må trykke på knappen en gang til for at den skal sprette opp. Kan selvsagt bruke annet oppsett på kontrolleren, men har blitt vant til å bruke X-knappen til boost. Skal kjøpe en 2. kontroller før jeg leverer den inn. Kan jo ta flere uker før jeg får tilbake den defekte... 8449338[/snapback] tror ikke de fikser. jeg tror du får ny med en gang.... et tips du trenger ikke og presse så hart at alt blodet forsvinner fra tommeltuppen Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Bad eggs happens. Reklamer, få deg ny kontroll, end of story Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå