datslo Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Når jeg har synkronisert iPoden min med iTunes får enkelte artister etter hverandre på iPoden. I stedet for at den legger alle sangene under samme artist, lager den flere like artister. Har sjekket i iTunes. Navene er helt likt skrevet. Hva skyldes dette? Har en iPod 80GB Video Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Når jeg har synkronisert iPoden min med iTunes får enkelte artister etter hverandre på iPoden. I stedet for at den legger alle sangene under samme artist, lager den flere like artister. Har sjekket i iTunes. Navene er helt likt skrevet. Hva skyldes dette? Har en iPod 80GB Video 8448687[/snapback] mellomrom etter artisten? sjekk i ID3 taggen Endret 22. april 2007 av Sneakerholic Lenke til kommentar
datslo Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Ingen mellomrom. Har copy pastet så det er helt lik. Hva er den tagen du snakker om? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Ingen mellomrom. Har copy pastet så det er helt lik. Hva er den tagen du snakker om? 8449058[/snapback] høyreklikker du en sang i iTunes og velger Get Info får du opp ID3taggen der info om filen ligger, det er her artist, navn på sangen, albumnavn m.m ligger. Det er her du må etter mellomrom og stor/liten bokstav, da iallefall ipod skiller disse. Lenke til kommentar
datslo Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Ingen mellomrom. Har copy pastet så det er helt lik. Hva er den tagen du snakker om? 8449058[/snapback] høyreklikker du en sang i iTunes og velger Get Info får du opp ID3taggen der info om filen ligger, det er her artist, navn på sangen, albumnavn m.m ligger. Det er her du må etter mellomrom og stor/liten bokstav, da iallefall ipod skiller disse. 8449120[/snapback] Har gått på info i iTunes og rettet opp artist navn og titell etc. Alt er helt likt. Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Kanskje du skulle prøve å gjennoppbygge iPoden din? Har aldri opplev dette med min 80 GB. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Dette har skjedd flere ganger hos meg, men da har det vært et mellomrom i navnet eller store/små bokstaver og slikt. Sjekk alt en gang til, så er du 100% sikker. Hvis du ikke finner problemet, så sjekk hvilke sanger som blir vist to ganger (hvilke sanger fra den artisten) og sjekk den i iTunes. Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Det du også kan gjøre er å merke av alle artistene med samme navn også høyre klikke og trykke "vi info". så kommer det opp et vindu som du trykker ja til og så skriver du inn det korrekte navnet på den artisten som du har merket sangene til. Lenke til kommentar
datslo Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Jeg høyreklikket på alle av samme artist nå. Det fungerte. Forstår ikke hvorfor, da jeg kan GARANTERE at det var likt skrevet. Hadde kopiert og limt inn. Tipset om å gjenoppbygge; Forstår ikke hvorfor det skulle være nødvendig, da den er 3 dager gammel. Men takk for tipset Til alle som svart: Takk, dette irriterte meg grenseløst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå