Gå til innhold

Jeg vil sprenge noe!


:---{D

Anbefalte innlegg

Jeg skal lage en liten film i fremtiden og da trenger jeg noen små sprengbare ting. Det beste hadde selvfølgelig vært kinaputter, men siden det er ulovlig må jeg ty til andre ting.

 

Vedlagt ligger en beskrivelse av hvordan dette skal fungere.

 

 

Altså skal det sprute rødt ut gjennom klærne en har på seg, som om man blir skutt.

Så. Noen hobbypyroteknikere?

 

Det må altså være laget av materialer jeg kan få tak i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1) Kjøp kruttlapper, slike du bruker i leke pistoler.

2) Brett de fint sammen, gjerne dobbelt, rundt en rundt stein. Tape de fast.

3) Kast de, skyt på de med luftgevær eller wtf du enn vill.

 

Pakker du tett nok, med nok krutt, sier det pang, med røyk'n shit! :D :D :D :D :D

 

Ja, jeg har prøvd.

 

Edit: Etter at jeg faktisk leste hele posten din, samt så på bildet, inser jeg at forslaget mitt var totalt bortkastet, med mindre du er veldig treffsikker med det luftgeværet, og duden din tåler en støyt :p

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Vi skulle også ha en stor eksplosjon for en film vi lagde, og jeg endte opp med et tredjegrads brannsår som tok 7 måneder å lukke. Tenk deg litt om før du gjør noe!

8448652[/snapback]

Selvfølgelig. Alt skal testes på forhånd. Det er ikke sikkert vi skal bruke det i filmen engang, men jeg lurer på hvordan jeg kan få det til. Hva var det du brukte forresten?

 

 

Fortsett med gode tips!

Lenke til kommentar
Selvfølgelig. Alt skal testes på forhånd. Det er ikke sikkert vi skal bruke det i filmen engang, men jeg lurer på hvordan jeg kan få det til. Hva var det du brukte forresten?

 

 

Fortsett med gode tips!

8448692[/snapback]

Vi brukte moltowcocktails. Og vi hadde kastet mange før, ergo testet dem. Allikevel var det en som ikke sprakk skikkelig og traff beinet mitt med brennende bensin.

 

Bruk digital eksplosjon istedenfor.

Lenke til kommentar
Vi brukte moltowcocktails. Og vi hadde kastet mange før, ergo testet dem. Allikevel var det en som ikke sprakk skikkelig og traff beinet mitt med brennende bensin.

 

Bruk digital eksplosjon istedenfor.

8448714[/snapback]

 

Hihi, du har brent (Gud, for et ordspill) deg på den du og?

 

Eventuelt når du skal gjennomføre noe slik så bør du bruke en stålplate mellom kroppen og den eksplosive ladningen. Vis noen av dere har tilgang til ammunisjon så kan dere ta ut kula og bruke kruttet (OBS: kan være livsfarlig vis dere ikke vet hva dere gjør). Det tryggeste hadde vært å kjøpe vanlig krutt som brukes til selvlading av ammo, men for å få kjøpt må noen ha våpenløyve (vis jeg ikke husker feil). Igjen, det dere skal gjøre kan være veldig skummelt og det er alltid en sjanse for at noe kan gå alvorlig galt, noe de utallige arrene min er et bevis på. :D

Lenke til kommentar
@ Tomat-Ulf: Nei har ingen erfaring med det. Men ser for meg hundrevis av enkle måter å få det til med, ved å bruke luft. Liten beholder med guffa de, teipet på en slange med retningsstyrt kompressor-luft eller noe?

 

Vedder på du får til et eller annet ved å se deg rundt i garasjen.

8448774[/snapback]

 

Tror kanskje det er den "beste" måten å gjøre det på. En diskre slange som eventuelt blåser opp en liten ballong fylt med teaterblod til den sprekker. Men har aldri prøvd dette før så jeg er ikke for sikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...