bertie Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny harddisk snart, da det vil bli aktuelt med litt videoredigering og sånt i nær fremtid... Har nytt hovedkort og prosessor(abit kr7-raid og athlon 1600+) Har sett at Maxtor er de eneste som har ata-133, og har også lest at det er lite forskjell fra 100 til 133, men hvordan er disse diskene? Støymessig, feil, og sånt... Har lest at endel her på forumet er litt for og imot flere harddisker, så det er litt vanskelig å vite... Har selv en 22GB IBM ata66, som jeg skal bruke i en "nr.2" maskin her(tror det er 75gxp-serien), og en 45 GB 75 gxp, og disse har jo fungert ypperlig til nå. Den eldste er vel snart to år. Utifra flere på forumet er jo ikke disse de råeste diskene lenger :smile: Sett mye bra omtale av WD disker, hvordan er disse i forhold til Maxtor? bedre/dårligere? bertie Lenke til kommentar
skybiz Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Eg har ingen erfaringar av maxtor, men har sjølv wd, og den har fungert i alle maskinene mine uten problemer. :smile: Lenke til kommentar
xonic Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 jeg har to wd disker og er veldig fornøyd ikke noe feil som jeg har opplevd, anbefaller de veldig. og nå(litt utpå ny året) som de kommer ut med nye disker med ata 133 burde det vært det beste valget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå