Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problem med SLI, pcen restarter seg!

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem når det gjelder SLI (kjøring av 2x GPU) :( Jeg har to NVIDIA 6600gt grafik kort. Når jeg akktiverer SLI-en restartet pcen noen ganger. Hvis ikke når jeg slår den av for kvelden, så starter den ikke med en gang dagen etter når den SLI en er aktivert, den kommer inn på om jeg vil kjøre i Sikkerhetsmodus, vanlig måte og slik windows var før endringen. Når jeg har fått starta den står det at pcen har løst et serriøst problem. Dette gjentar seg ver gang :(:( Jeg har alle de nyeste driverene og ikke innstallert noe etter første gang.

Er det noen som vet hva som er galt og kan hjelpe meg!!

Endret av Kjell1990
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så vidt jeg husker så skjedde det noe lignende med meg.

Det var et sted der man kunne velge "klassisk layout" eller moderne.

Endre til klassisk så skal det forhåpentligvis funke.

8448895[/snapback]

Trur kansje det virket :!: :D

Lenke til kommentar

hmm får starta uten at den restarter seg automatisk, men når jeg slår av pcen for kvelden, og når jeg starter maskinen dagenetter, så kommer Safemodus og de alternativene opp under oppstarten:S :no:

Endret av Kjell1990
Lenke til kommentar
hmm får starta uten at den restarter seg automatisk, men når jeg slår av pcen for kvelden, og når jeg starter maskinen dagenetter, så kommer Safemodus og de alternativene opp under oppstarten:S :no:

8456470[/snapback]

Da aner jeg ikke hva det er, du får vell opprette en ny tråd om det med sikkermodusen da.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...