-Tommy Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hei. I anledning nye høytalerer trenger jeg også høytalerkabler. Det jeg lurer på er om det er stor forskjell i lyd nå det gjelder billige og dyre kabler? Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Dette er noe de lærde strides om. Mitt forslag er at du låner med et par litt dyre hjem, og tester dem opp mot noen billige. Hører du ingen forskjell tar du de billige. Hører du mye forskjell så tar du de du føler du har råd til. Personlig hører jeg liten forskjell. Har da ikke prøvd veldig dyre. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Ok, takker for svar Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Har skjønt såpass Men jeg har nå Cerwin Vega VE-15 og Nad c372, kablene jeg bruker nå er noe billig greier til rundt 40 kr meter på expert. Vil jeg da oppleve mye forskjell vis jeg går over til f. eks Dali Red Wave eller Dali Silver Wave? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Lån med deg et par og prøv selv. Ingen andre enn ørene dine kan si om du vil høre forskjell. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg vet, har prøvd Red Wave nå og det var ganske stor forskjell. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Siden du har CV høyttalere er du vel gald i bass. Tykke kabler skal i teorien føre da lave frekvensene bedre enn det tynne gjør, men er jo forskjell fra forskjellige merker osv da. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Er det jeg har oppdaget, har en venn som har identisk anlegg som meg bare med Red Wave, og han har mye bedre bass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Men en ting alle kan være enige om er at dyre kabler somregel ser bedre ut. Et anlegg skal jo også ha utseende med seg. Det er nå min mening. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Veldig merkbar forskjell når jeg gikk fra kabel type lakrissnøre fra Clas Ohlson på rull til en QED Silver Anniversary XT. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Selvfølgelig er det forskjell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå