Machz Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hei, Etter å ha kjøpt Vista Home Premium og brukt det litt må jeg si at det ser bra ut, men hvordan skal man utnytte denne fancye "switch window" funksjonen? Får liksom ikke noe særlig utbytte av den føler jeg. Får ikke til å lage en hurtigtast for den heller. Noen gode tips evt andre lure Vista triks? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 win+tab du tenker på? hvis aero er slått på får du mer fancy versjon av vista.. nytteverdien er marginal, men gøy er det jo! men aero vil ikke aktiveres på steingamle maskiner, samt at det kreves at drivere til skjermkort er installert Lenke til kommentar
filthyhabits Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 win+tab du tenker på?hvis aero er slått på får du mer fancy versjon av vista.. nytteverdien er marginal, men gøy er det jo! men aero vil ikke aktiveres på steingamle maskiner, samt at det kreves at drivere til skjermkort er installert 8448794[/snapback] Hvis du har NVidia av litt nyere dato, holder det med Vista sine egne drivere. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Noen gode tips evt andre lure Vista triks?Reknar med du har sett annonseringstråden:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=712124 Lenke til kommentar
Machz Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 win+tab du tenker på?hvis aero er slått på får du mer fancy versjon av vista.. nytteverdien er marginal, men gøy er det jo! men aero vil ikke aktiveres på steingamle maskiner, samt at det kreves at drivere til skjermkort er installert 8448794[/snapback] Ahh se der ja. Win+tab funket fint...Joda, Aero er i boks den og jeg synes alt i alt at Vista fungerer meget smooth. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå