Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Avensis d4d Sol 2005

Anbefalte innlegg

Vel.. må vel innrømme at det er første gang jeg har sett noen "style" en Avensis, av alle ting.. hehe.

Ikke noe galt med Avensis, eller Toyota sån sett.... men det er ikke akkurat den bilen jeg forbinder med styling og senk.

8776651[/snapback]

er en VW brødboks bil så mye mer vanlig å style? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel.. må vel innrømme at det er første gang jeg har sett noen "style" en Avensis, av alle ting.. hehe.

Ikke noe galt med Avensis, eller Toyota sån sett.... men det er ikke akkurat den bilen jeg forbinder med styling og senk.

8776651[/snapback]

8886474[/snapback]

Jeg regner med at den er det ja...

Man finner MANGE Touran'er rundt om på veien som er stylet. Selv mange firmaer har denne bilen stylet.

En Toyota Avensis har jeg faktisk ennå ikke sett skikkelig stylet.

Uansett så ser jeg på bildene at en Avensis kan bli ganske så fin med styling. Men personlig så liker jeg ikke hekkspoilere på sedan-utgaver da. En Avensis stasjonsvogn hadde blitt mye kulere synes jeg.

Men jeg må si jeg er litt nyskjerrig for hvordan denne bilen blir! :)

Lenke til kommentar

8776651[/snapback]

8886474[/snapback]

Jeg regner med at den er det ja...

Man finner MANGE Touran'er rundt om på veien som er stylet. Selv mange firmaer har denne bilen stylet.

En Toyota Avensis har jeg faktisk ennå ikke sett skikkelig stylet.

Uansett så ser jeg på bildene at en Avensis kan bli ganske så fin med styling. Men personlig så liker jeg ikke hekkspoilere på sedan-utgaver da. En Avensis stasjonsvogn hadde blitt mye kulere synes jeg.

Men jeg må si jeg er litt nyskjerrig for hvordan denne bilen blir! :)

8886795[/snapback]

der er bare det at i en stasjonsvogn nasjon så r det greit med noe annet... her mangler d litt income i stylingkassa, så dette er nok en litt angsiktig prosjekt.. startet med skoene, og stopper ikke der :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hjelp!

Noen som har noen tips/vet hvordan man fjerner innsiden på døren på bilen min, en Avensis (T25, 2005mod)?? Skal ta ut speilet for soting..

Evnt. vet om noen sted på nettet hvor jeg kan laste ned manual fra som forklarer dette?

PLS. SVAR KJAPT. HASTER!

Lenke til kommentar
Hjelp!

Noen som har noen tips/vet hvordan man fjerner innsiden på døren på bilen min, en Avensis (T25, 2005mod)?? Skal ta ut speilet for soting..

Evnt. vet om noen sted på nettet hvor jeg kan laste ned manual fra som forklarer dette?

PLS. SVAR KJAPT. HASTER!

9450260[/snapback]

Fant ut av det, bilder av sidevinduene bak kommer om ikke lenge... Bakruta taes den oxo, men ikke fullt so Limo sota som på sidene... Kommer oxo en liten detalj liste over hva som skal gjøres med den etterhvert. Så dette gleder jeg meg til :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Peeent! Gamlenaboen min har en Avensis stv. i akkurat samme farge som din. 18-tommere og TTE-grill på den, og den ser fantastisk ut, selv om felgene hans ikke ville vært mitt førstevalg.

9592970[/snapback]

:)

Bilen er inne til rep, var litt uheldig i en rundkjøring, så den kommer tilbake med en sort tte grill nu innen tirsdag, onsdag neste uke, bilder kommer :love:

Prøver å finne ut av en side fra Japan som jeg skal bestille øyelokk til henne fra. Eller, jeg har funnet en side, men kan ikke japansk :innocent:

og til neste år har hun gått med på å la seg degradere til 18toms og 40mm senk. Videre er det planlagt bytte av filter, tuning, bremseklosser, bremseskiver, eksos, delskinn interiør planlagt...

Bil er ikke min sterke side, så jeg kommer til å ta dette gradvis og sette meg inn i ting og tang, og spørre om råd før jeg tar steget fullt ut. Så det endelige resultatet gleder jeg meg til:)

Endret av mrkami73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...