kdog Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Du har matchende briller og hockeysveis, ikke sant? I så fall har du min fulle støtte. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hvis jeg ikke husker helt feil, så hadde jeg en helt lik genser engang ... men det begynner å bli endel år siden. Nå ville jeg aldri funnet på å bruke noe lignende Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Du har matchende briller og hockeysveis, ikke sant? I så fall har du min fulle støtte. 8703976[/snapback] Jeg ler og jeg ler!! :!: Og LER! HØYT!! :!: Hahahahahahhahaha, genialt bilde! Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Det må være den styggeste genseren jeg noen gang har sett, for all del, hold deg inne om du på død og liv må bruk den Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Den var dritstøgg. 8684841[/snapback] 666 innlegg. Ikke post mer. Ellers er jeg enig med Veronica for første gang. Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Wow, nostalgi. Nå er jeg 19, og den gensern har jeg faktisk slutta å gå med. Æsj, kjedelige greier å vokse opp. Lenke til kommentar
SML Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Helt ærlig, den var horribel Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Helt forjævlig. "barsk" er et adjektiv som slettes ikke passer til beskrivelsen. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Snakker vi før/etter-bilde? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Haha, genseren er så direkte stygg at den nesten blir litt kul... Hadde nok ikkje gått med den sjølv, då... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Snakker vi før/etter-bilde? +1 Gjerne et bilde av deg med genseren i dag også. Regner med at du har brukt den flittig de siste årene. Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Snakker vi før/etter-bilde? +1 Gjerne et bilde av deg med genseren i dag også. Regner med at du har brukt den flittig de siste årene. Sorry bud, den er nok litt liten nå. Men, jeg kan jo ta den på! Er nok enda mer psykedelisk når den er alt for liten til meg. Må vente til jeg er hjemme på perm, først Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Snakker vi før/etter-bilde? +1 Gjerne et bilde av deg med genseren i dag også. Regner med at du har brukt den flittig de siste årene. +1 Lenke til kommentar
SML Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Snakker vi før/etter-bilde? +1 Gjerne et bilde av deg med genseren i dag også. Regner med at du har brukt den flittig de siste årene. +1 +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå