wil Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 når jeg installerte mandrake 9.0, og kommer inn i GNOME, så er oppgave linjen øvers istedet for nederst. hvordan kan jeg få oppgave linjen til å bli nederst istedet for øverst. har prøvd å flytte, og dra den ned, men det går ikke. Noen som har none smarte Ideer. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Det skal være mulig og bare "dra " den ned med musa... :-? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Oppgavelinja eller taskbar på godt engelsk ligger nederst den, men det er gnome bar som ligger oppe. Har ikkje greid å flytte på den eg heller. Du kan jo sjå om du finner eit kustom team som fixer dette. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Hva er "kostum team"? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 AAAARRRRGGGGHHHH sriveleif er etter meg! Flykt mens du kan! Lenke til kommentar
HKboss Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Mr. Elendig skrev: inner eit kustom team som fixer dette. Rafael skrev ikke en gang rett av Mr. Elendig å kan derfor ikke klage. Han skrev kostum så det så :wink: Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Mr. Elendig skrev: inner eit kustom team som fixer dette.Rafael skrev ikke en gang rett av Mr. Elendig å kan derfor ikke klage. Han skrev kostum så det så :wink: Hva er galt med deg? Les hva Mr. Elendig skrev da! :p Lenke til kommentar
Kroz Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Nå bruker jeg IceWM og ikke GNOME, men jeg mener å huske at det er mulig å høyreklikke på startmenyen og sette noen preferences der på hvordan gnomebar skal oppføre seg. Beklager hvis dette er helt på jordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå