Empire of the Sub Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hei! Tenkte å gå til innkjøp av et par serie-bokser fra cdon. Skal ihvertfall kjøpe denne: The Wire Sesong 3. Bortsett fra det, har jeg sett alt av prison break og alt av lost. Jeg følger mye med på Entourage fortiden (Jeg har alle seriene på pcen), The simpsons har jeg alltid vært fan av, og ikke minst The Scrubs (Der har jeg også alle seriene på pcen). Bortsett fra The Wire, noen gode serier dere kan anbefale? (Ikke The O.C og One Three Hill, har aldri hatt sansen for sånn tenårings-drama-skvip.) Mvh Jhj Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Politiserien The Shield, minst like bra som The Wire. Day Break er det beste jeg har sett i år (kun en sesong), men den er vel ikke til salgs ennå. Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Dexter er jo en kul om ikke litt creepy serie (snakkes ikke om dexters labb ) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg anbefaler Shield også, har sett de 3 første sesongene på to uker nå. Glimrende serie som jeg har sett flere ganger før, men fikk sansen for plutselig nå. Siden du liker The Wire også så kanskje du burde sjekke ut Oz, som også er laget av nesten de samme folka(samme produsenter vist, og noen av skuespillerne i The Wire er med) som er et krimdrama om folk i fengsel. Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 kjøp deg begge sesongene av dark angel Lenke til kommentar
Namek Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Criminal minds! Ganske genial serie. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Takker for svar! Blir The Shield og muligens jeg får tatt en titt på Daybreak og Criminal Minds. Dark Angel har jeg sett litt på, makan til latterlig tulleserie Skjønner ikke hva jessica alba har der og gjøre. Oz har jeg faktisk også sett, glemte å si det Lenke til kommentar
Namek Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Du finner sikkert mange serier her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=551110 Og nye serier her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=645735 Og tråder om de forskjellige seriene her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=636812 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg anbefaler også Criminal Minds på det varmeste, en av mine absoslutte favoritter gjennom alle tider, serien har ny "handling" for hver gang og den sendes på TV2 Mandager klokken 21.40, ellers er det alltid andre måter å skaffe den på Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Sopranos alle sesongene. Verdt hver eneste krone. Samme med Band of Brothers miniserie. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 twin peaks, går ann å kjøpes på DVD Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) The Unit. Glimrende serie med flere utrolig spennende scenarioer. Handler om en liten hemmelig spesialstyrke i USA som gjør lyssky oppdrag over alt i hele verden. Link til IMDB Endret 24. april 2007 av clvn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå